Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315098/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i chłodzeniem w budynku Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnym “Pałac Kamieniec” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY DLA DZIECI KAMIENIEC-ZBROSŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276112481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48322337877
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olr-kamieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olr-kamieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f43e8f5b-0ba3-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i chłodzeniem w budynku Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnym “Pałac Kamieniec” Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43e8f5b-0ba3-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/RB/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438360,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i chłodzeniem, dla pomieszczeń I piętra w budynku Mysiej Wieży w Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym “Pałac Kamieniec” Sp. z o.o. Budynek zlokalizowany na działce nr 3/4 – obręb Kamieniec, ul. Polna 2. Sygn. TP/RB/3/2024
W szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) Zaprojektowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz inne niezbędne dokumenty w tym m.in:
a) część architektoniczno- budowlana (jeśli będzie niezbędna do opracowania projektu wentylacji mechanicznej) - egz. 3
b) instalacja elektryczna (w zakresie wentylacji) - egz. 3
c) instalacja wentylacji mechanicznej - egz. 3
d) kosztorysy inwestorskie (wraz ze zbiorczymi zestawieniami kosztów) - egz. 3
e) przedmiary robót - egz. 3
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - egz. 3
g) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do realizacji zadania (w tym uzgodnienie z konserwatorem zabytków elementów czerpni i wyrzutni (kominki na dachu), kratki które będą musiały być wymienione i pomalowane w odpowiednim kolorze RAL pasującym do kolorystki istniejącego pokrycia dachowego)
h) złożenie w imieniu Inwestora do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej kompletnego, pozbawionego braków formalnych wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę (jeśli to będzie wymagane)
i) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, tj. doprowadzenie do wydania przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę oraz uzyskania przez tę decyzję przymiotu ostateczności (jeśli to będzie wymagane)
j) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego
k) uzyskanie niezbędnych materiałów, uzgodnień, decyzji, pozwoleń, itp., które
ewentualnie mogą być wymagane po rozpoczęciu inwestycji a nie były ujęte na etapie przygotowania dokumentacji projektowej.
W/w dokumentację Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dodatkowo w wersji elektronicznej,
tj: 2-egz. płyty CD oraz 1 w postaci nośnika pendrive zawierające dokumentację projektową, przedmiar robót i STWIOR oraz 2-egz. płyty CD oraz 1 w postaci nośnika pendrive zawierające kosztorysy inwestorskie.
2) Dokumentacja projektowa zostanie opracowana na podstawie danych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Zakres robót budowlanych objęty przedmiotem zamówienia pod względem wykonawczym obejmuje w szczególności:
a) demontaż wentylatorów łazienkowych, kanałów grawitacyjnych
b) zabudowa centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła oraz
nagrzewnico-chłodnicą na poddaszu (centrala składana na poddaszu nieużytkowym).
c) rozprowadzenie kanałów nawiewnych i wywiewnych po poddaszu z przejściami przez strop na pomieszczenia I piętra, zabudowa kratek wentylacyjnych, izolacji termicznych,
d) montaż kratek czerpnych i wyrzutowych na istniejących kominkach na dachu,
e) odprowadzenie skroplin z centrali,
f) montaż pompy ciepła na terenie przy budynku
g) wykonanie automatyki z zasilaniem energetycznym (włączenie w istniejącą rozdzielnie na poziomie piwnic) i monitoringiem stanów pracy centrali,
h) wygrodzenie pomieszczenia wentylatorowni na poddaszu (jeśli wymagają tego przepisy),
i) powiększenie włazu na poddasze w celu umożliwienia transportu centrali,
j) wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji, podłączeń, włączeń, uruchomień, sprawdzeń, badań,
k) wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych, konstrukcyjnych, instalacyjnych
sanitarnych, instalacyjnych wentylacyjnych, instalacyjnych elektrycznych,
l) montaż kompletnej armatury, urządzeń i niezbędnego wyposażenia,
m) zaplanowanie procesu montażu.
4) Zamawiający zwraca szczególną uwagę na zaprojektowanie i wykonanie robót nie określonych wprost w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – Załączniku nr 3 do SWZ, a niezbędnych do uzyskania uzgodnień i pozwoleń oraz przeprowadzenia końcowego odbioru inwestycji (zwłaszcza przez organy zewnętrzne: Sanepid, Straż Pożarna, Konserwator zabytków - jeśli będą wymagane).
5) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z :
a) Ustawą Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.)
b) Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. t.j. Dz. U 2021, poz. 1213).
c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r., poz. 2454)
d) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.) (t.j. Dz. U 2023r., poz. 822)
e) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 sierpnia 2023 r. w sprawie uzgadniania projektu zagospodarowania działki lub terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego oraz projektu urządzenia przeciwpożarowego pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. 2023r., poz. 1563)
f) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (t.j. Dz. U. 2022, poz. 402)
g) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 1225);
h) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 ze zm.);
i) innymi ustawami i rozporządzeniami, mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy, Polskich Norm i zasad wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej;
j) warunkami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamieszczone w dokumentacji – Załączniku nr 3 do SWZ nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy. Należy je traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i systemów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne muszą zapewnić współdziałanie systemów i instalacji zgodnie z przewidzianymi w projekcie i funkcjonującymi u Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji projektowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń i systemów są parametrami minimalnymi, chyba że zapis mówi inaczej lub dane dotyczą gabarytów i ciężaru urządzenia.
Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
Ciężar udowodnienia, że oferowane materiały, produkty lub usługi są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych do których odnosi się przedmiot zamówienia spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp).
Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265420,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265420,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PS Instalacje s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Adam Stasiak, Krzysztof Pszczoła współwłaściciele firmy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312678910
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 206
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265420,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.