eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskDostawa materiałów ogólnobudowlanych II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów ogólnobudowlanych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów ogólnobudowlanych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d3b9bab-6ff9-4289-b4bd-06c26e0fb8e2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy PZP (w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) z uwagi na pilną potrzebę zrealizowania zabezpieczenia dojazdu służb ratowniczych do kompleksu wojskowego K-6030.
Zamawiający odgórną decyzją wydaną w dniu 24 czerwca 2024 r. został zobligowany do zorganizowania pokazu lotniczego we wrześniu 2024. Wiąże się to z potrzebą remontu drogi dojazdowej, której realizacją zajmie się uprawniona do tego Jednostka Wojskowa (na remont potrzeba co najmniej 30 dni). Owa sytuacja wymusza szybkie działanie w postaci znalezienia dostawcy całego asortymentu budowlanego w terminie wskazanym przez decydentów decyzji w celu zabezpieczenia dróg dojazdowych dla imprezy masowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 43/WR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych infrastruktury lotniskowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy zostały zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia oraz Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Dobrowolska Firma Handlowo-Usługowa FENIX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491346880

7.3.3) Ulica: Broniewskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-225

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257229,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.