Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359327/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41/395-17-49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,167492,7fb0a66ffbdb192ee58d3184f48190c2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c2cfe7-26f3-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Zakup środków czystości, ręczników i papieru toaletowego, artykułów do sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego + w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 12 Pomoc Techniczna EFS+ Działanie 12.01 Pomoc Techniczna EFS+, Nazwa zadania: Wzmocnienie procesu wdrażania w ramach FEŚ 2021-2027 poprzez wsparcie potencjału administracyjnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52934,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów do sprzątania na potrzeby utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem w siedzibie zamawiającego w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2. Szczegółowy opis oraz planowany zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ - „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ). Określone tam ilości ustalone zostały jako planowane:
1) Uniwersalny płyn do czyszczenia dużych powierzchni – 287 szt.;
2) Płyn do mycia mebli drewnianych – 289 szt.;
3) Płyn do mycia urządzeń sanitarnych o działaniu bakteriobójczym – 338 szt.;
4) Chlorowy płyn z aktywnymi cząsteczkami – 120 szt.;
5) Płyn do doczyszczania i usuwania soli z podłóg - 15 szt. przy pojemności 10l / 30 szt. przy pojemności 5l;
6) Mleczko do czyszczenia powierzchni – 56 szt.;
7) Płyn do czyszczenia urządzeń sanitarnych – 85 szt.;
8) Dwufazowa, dwukolorowa kostka toaletowa z koszykiem do WC – 852 szt.;
9) Aerozol do czyszczenia i pielęgnacji mebli – 28 szt.;
10) Ścierka uniwersalna mikrofaza – 448 szt.;
11) Zestaw ścierek kuchennych wiskozowych – 19 op.;
12) Gąbka do naczyń – 465 szt.;
13) Odświeżacz powietrza urządzenie wraz z wkładem – 48 szt.;
14) Worki na śmieci czarne, pojemność 35l - 352 rolki;
15) Worki na śmieci zielone, pojemność 60l – 305 rolki;
16) Worki na śmieci żółty, pojemność 60l – 466 rolki;
17) Worki na śmieci niebieski, pojemność 60l – 538 rolek;
18) Worki na śmieci czarne, pojemność 60l – 798 rolek;
19) Worki na śmieci 120 l – 104 rolki;
20) Mop z mikrofazy premium - 201 szt.;
21) Płyn do mycia naczyń – 146 szt.;
22) Worki do odkurzacza PROFI II – 52 op.;
23) Zapas do mopów sznurkowy – 127 szt.;
24) Niskopieniący płyn do ekstrakcyjnego prania dywanów i wykładzin dywanowych – 12 szt. przy pojemności 10l / 24 szt. przy pojemności 5l;
25) Płyn ze spryskiwaczem do mycia różnego rodzaju szklanych powierzchni – 153 szt.;
26) Proszek do prania tkanin białych – 6 szt.;
27) Odświeżacz powietrza – 324 szt.;
28) Środek do udrażniania rur i syfonów – 12 szt.;
29) Worki na gruz o pojemności 100l – 3 rolki;
30) Worki włókninowe z filtrem HEPA do odkurzacza Numatic PSP 180 – 2 op.;
31) Odplamiacz przeznaczony do tapicerki, dywanów -15 szt.
3. Tam, gdzie w SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę produktów, ewentualnie normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów lub rozwiązań równoważnych, tj. zapewniających uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w SWZ a Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne wykaże w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych produktów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości ustalonej jako planowana.
6. W przypadku, gdy w SWZ zostało określone wymaganie złożenia przedmiotowego środka dowodowego, a Wykonawca nie dołączy do oferty tego środka dowodowego, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SWZ. Opis produktów zawarty we wskazanych załącznikach określona minimalne wymagania zamawiającego, co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
8. Wykonawca oblicza cenę oferty w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”, które stanowić będą odpowiedni załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibach zamawiającego.
9. Okres przydatności do stosowania przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga, aby etykiety produktów zawierały informacje pozwalające Zamawiającemu sprawdzić czy Wykonawca dostarcza produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39831000-6 - Preparaty piorące
39811300-3 - Odświeżacze
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831250-3 - Roztwory myjące
39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50715,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55318,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50715,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe "DTJ" Tomasz Jurczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292671363
7.3.3) Ulica: Pińczowska 1A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-116
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "DTJ" TOMASZ JURCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "DTJ" TOMASZ JURCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50715,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringu na spotkanie z beneficjentami i potencjalnymi beneficjentami programu FEŚ 2021-2027
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Tatrzańskiej, Leofflera w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Budżetu Obywatelskiego dla inwestycji pn.: "Rewitalizacja Brodwaya - deptaka na Osiedlu Świętokrzyskim"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
więcej: Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.