Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368193/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00378631/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 169
1.5.2.) Miejscowość: Sanniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb04f2e0-2a3f-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb04f2e0-2a3f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 przy udziale środków KPO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowegow Sannikach. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje 2 części:
Część I – Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach
Część II –Dostawa i montaż pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych
i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, o parametrach nie gorszych niż wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania ogólne:
Oferowane przez Wykonawcę/Wykonawców produkty będę:
1) posiadać stosowne certyfikaty, atesty, dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski. (Oferowany towar musi posiadać widoczne i czytelne oznaczenie znakiem CE.)
2) dostarczone w opakowaniach producenta,
3) dostarczone wraz z instrukcją obsługi w języku polskim – dla każdego egzemplarza,
4) objęte gwarancją producenta na warunkach nie gorszych niż ujęte w niniejszym załączniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a oraz 2b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr I oraz II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Wartość części: 122517,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowegow Sannikach. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie, wyładunek, montaż na koszt Wykonawcy przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje 2 części:
Część I – Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach
Część II –Dostawa i montaż pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych
i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego wyposażenia, o parametrach nie gorszych niż wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
3.Wymagania ogólne:
Oferowane przez Wykonawcę/Wykonawców produkty będę:
1) posiadać stosowne certyfikaty, atesty, dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie Polski. (Oferowany towar musi posiadać widoczne i czytelne oznaczenie znakiem CE.)
2) dostarczone w opakowaniach producenta,
3) dostarczone wraz z instrukcją obsługi w języku polskim – dla każdego egzemplarza,
4) objęte gwarancją producenta na warunkach nie gorszych niż ujęte w niniejszym załączniku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a oraz 2b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr I oraz II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 95631,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115459,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334250,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115459,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115459,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95107,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119239,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95107,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95107,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa projektorów multimedialnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.