eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzRemont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Rembowskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b97d953-251d-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1513622,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi o długości ok. 883 m oraz chodników i zjazdów ul. Rembowskiego w Zgierzu stanowiącej drogę gminną zlokalizowaną na działkach nr ewid. 29/11, 29/4, 91, 29/6, 29/7, 231 w obrębie 129 oraz 198/3, 203/1, 213/5, 213/2, 213/4 w obrębie 128.
Zamawiający posiada zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych (PB-2) z adnotacją o nie wniesieniu sprzeciwu, stanowiące załącznik nr 1 do OPZ oraz opis techniczny z projektem zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 2 do OPZ. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.
Zakres robót obejmuje:
1. Rozbiórkę zdegradowanych nawierzchni jezdni i chodników
2. Remont podbudowy zjazdów oraz chodników z dostosowaniem do nowej nawierzchni
3. Remont nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów
4. Regulację lub wymianę w razie konieczności istniejących włazów/studni/zaworów uzbrojenia podziemnego
5. Zastosowanie w obrębie przejść dla pieszych rozwiązania umożliwiającego osobom niewidomym wyczucie kierunku poruszania się za pomocą rodzaju/struktury nawierzchni, tj. płytki kierunkowe oraz płytki sygnalizacyjne
6. Odnowienie oznakowania poziomego oraz pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu – 2 przejścia dla pieszych
7. Wycinkę 6 szt. drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Lipa drobnolistna „Rancho” o obwodzie pnia 14-16 cm, mierzonym na wysokości 100 cm.
Ustala się termin wykonania robót budowlanych na dzień 15 grudnia 2022 r.
Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia , są to m. in.: koszty prób, badań, usunięcia ewentualnych kolizji, regulacji wysokościowych.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: wykona badania geologiczne podłoża gruntowego, pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas robót.
5) Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców , zapewniając im dostęp do posesji.
6) O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
7) Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
8) Materiał z rozbiórki nadający się do wbudowania należy składować na paletach i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Zamawiający wymaga zakupu i montażu tablic informacyjnych projektowych w liczbie 2 szt. wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1369000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany REMBUD Władysław Leśko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6281006539

7.3.3) Ulica: Stojałowskiego 46B

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.