Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321886/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b97d953-251d-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067291/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Rembowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1513622,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni drogi o długości ok. 883 m oraz chodników i zjazdów ul. Rembowskiego w Zgierzu stanowiącej drogę gminną zlokalizowaną na działkach nr ewid. 29/11, 29/4, 91, 29/6, 29/7, 231 w obrębie 129 oraz 198/3, 203/1, 213/5, 213/2, 213/4 w obrębie 128.
Zamawiający posiada zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych (PB-2) z adnotacją o nie wniesieniu sprzeciwu, stanowiące załącznik nr 1 do OPZ oraz opis techniczny z projektem zagospodarowania terenu stanowiący załącznik nr 2 do OPZ. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty.
Zakres robót obejmuje:
1. Rozbiórkę zdegradowanych nawierzchni jezdni i chodników
2. Remont podbudowy zjazdów oraz chodników z dostosowaniem do nowej nawierzchni
3. Remont nawierzchni jezdni, chodników oraz zjazdów
4. Regulację lub wymianę w razie konieczności istniejących włazów/studni/zaworów uzbrojenia podziemnego
5. Zastosowanie w obrębie przejść dla pieszych rozwiązania umożliwiającego osobom niewidomym wyczucie kierunku poruszania się za pomocą rodzaju/struktury nawierzchni, tj. płytki kierunkowe oraz płytki sygnalizacyjne
6. Odnowienie oznakowania poziomego oraz pionowego zgodnie ze stałą organizacją ruchu – 2 przejścia dla pieszych
7. Wycinkę 6 szt. drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w ilości 10 szt. Lipa drobnolistna „Rancho” o obwodzie pnia 14-16 cm, mierzonym na wysokości 100 cm.
Ustala się termin wykonania robót budowlanych na dzień 15 grudnia 2022 r.
Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia:
1) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia , są to m. in.: koszty prób, badań, usunięcia ewentualnych kolizji, regulacji wysokościowych.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.
3) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: wykona badania geologiczne podłoża gruntowego, pozyska wszystkie wytyczne, warunki i uzgodnienia niezbędne do właściwego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać uzgodnić tymczasową organizację ruchu na czas robót.
5) Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić z jak najmniejszą uciążliwością dla mieszkańców , zapewniając im dostęp do posesji.
6) O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
7) Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
8) Materiał z rozbiórki nadający się do wbudowania należy składować na paletach i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Zamawiający wymaga zakupu i montażu tablic informacyjnych projektowych w liczbie 2 szt. wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany REMBUD Władysław Leśko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6281006539
7.3.3) Ulica: Stojałowskiego 46B
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany "REMBUD" Władysław Leśko
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany "REMBUD" Władysław Leśko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie gminy Wyszków"
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.