Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315685/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kondratowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowice, Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713927681
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kondratowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kondratowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2cbf176-0158-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2cbf176-0158-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001906/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1405967,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I CZĘŚĆ - Modernizacja sieci kanalizacyjnej wraz z budową stacji odwadniania osadów, w tym:a) modernizacja sieciowej przepompowni ścieków w Białobrzeziu
b) modernizacja sieciowej przepompowni ścieków w Kondratowicach
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – modernizacyjnych w przepompowniach ścieków na terenie gminy Kondratowice: PG01 Białobrzezie, PG Kondratowice. Wszystkie materiały stosowane do wykonania prac w przepompowniach muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych. Szczegółowy zakres zadania obejmuje:
- Wykonanie renowacji zbiorników przepompowni
- Wymianę całego wyposażenia przepompowni ścieków
- Wykonanie rozruchu przepompowni ścieków po przeprowadzonych pracach
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej obiektów
Dane charakterystyczne zbiorników przepompowni ścieków.
PG01 Białobrzezie
Średnica wewnętrzna: 1500 mm.
Wysokość zbiornika: 3820 mm.
PG Kondratowice
Średnica wewnętrzna: 2000 mm.
Wysokość zbiornika: 5000 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów
4.5.5.) Wartość części: 565800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II CZĘŚĆ – Zakup przepompowni przydomowychPrzedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 5 szt. pomp zatapialnych do przydomowych przepompowni
ścieków na terenie Gminy Kondratowice. Pompy w ilości 5 szt. powinny spełniać następujące parametry:
a) Wydajność: min 0,65 l/s przy wysokości podnoszenia 80 m
b) Wysokość podnoszenia max: 80 m
c) Moc silnika max: 1,1 kW
d) Średnica króćca tłocznego: 1¼”
e) Zasilanie: 230 V
f) Obroty: 2900 obr./min
g) Długość kabla: 10 m
h) Waga pompy max: 30 kg
i) Przeznaczenie: do kanalizacji wysokościowych
j) Stator: stal konstrukcyjna + guma NR
k) Korpus pompy: żeliwo szare
l) Sprzęgło i wrzeciono: stal nierdzewna
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.5.) Wartość części: 7480 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• III CZĘŚĆ – Budowa kontenerowej stacji odwadniania osadów na oczyszczalni ścieków w KondratowicachSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Obiekt prasy, w tym:
- płyta pod kontener prasy z odwodnieniem liniowym
- dostawa i montaż kontenera dla prasy
- dostawa i montaż prasy taśmowej z kompletem osprzętu wg parametrów specyfikacji technicznej
b) zewnętrzne instalacje technologiczne, w tym:
- dostawa i montaż pomp zatapialnych osadu
- rurociąg zasilający osady
- rurociąg odprowadzający ścieki
c) elektryczny kabel zasilający
d) czynności towarzyszące
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów
4.5.5.) Wartość części: 393600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV CZĘŚĆ – Rozbudowa infrastruktury wodociągowej, w tym:a) rozbudowa sieci wodociągowej w Karczynie na działkach nr 283 i 273/6 AM-1 obręb Karczyn wraz z montażem węzłów hydrantowych i włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej
b) rozbudowa sieci wodociągowej w Kondratowicach na działkach nr 26/1, 26/2, 30/4, 134/6, 134/15 obręb Kondratowice wraz z montażem węzłów hydrantowych i włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 339999,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MARKO Sp. z o.o. Sp. kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302380055
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 139
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót ziemnych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MARKO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932263620
7.3.3) Ulica: Poświęcka 1 a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wodno-Sanitarne Antoni Bartków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526527912
7.3.3) Ulica: Klonowa 1
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów" - II postępowanie
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa drogi lokalnej w Darnkowie
- Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego od granicy miasta Czempiń do Borowa.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Brzezińskiej w Piasecznie
więcej: Pompy ściekowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.