Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293857/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.borkowska@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w budynku przy Placu Cieszyńskim 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624adf68-fe40-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 174/2024/TP-1/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń nr 3, 5, 6, 12 i 15 na potrzeby Biura Analiz Strategicznych Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w budynku przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 i 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne, normy określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych norm, certyfikatów, ocen technicznych, aprobat i specyfikacji technicznych.
4. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 ustawy Pzp związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę:
Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w wymiarze
czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040, t.j. ze zm.) wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy przy realizacji robót opisanych w SWZ będą wykonywały czynności w zakresie robót budowlanych związanych z demontażem zabudowy meblowej i istniejącej armatury, odbojnic ściennych, rolet pionowych, zeskrobaniem i zmyciem starych powłok malarskich na ścianach i sufitach, zaprawieniem bruzd po robotach elektycznych, wykonaniem wewnętrznych gładzi gipsowych, gruntowaniem, malowaniem, rozbiórką starej posadzki, przygotowaniem podłoża pod posadzkę, montażem wykładzin pcv, paneli laminowanych, listew przypodłogowych, wymianą drzwi, klamek wraz z rozetami, kratek wentylacyjnych, wywozem, utylizacją odpadów z rozbiórki oraz pracami naprawczymi i porządkowymi.
5. Zaleca się dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych
z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Lech Kotlewski, tel 514 787 363 lub e-mail: lech.kotlewski@uwm.edu.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106841,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TWOJA PODŁOGA PIOTR SZCZĘSNY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2910114954
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa karm do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Usługa odbioru i zagospodarowania w uprawnionych instalacjach odpadów komunalnych
- Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie
- Dostawa okulistycznych urządzeń medycznych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV z napędem hybrydowym 4x2 dla WSSE w Olsztynie.
- Dostawa pomp wspomagających krążenie typu Impella- powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska sportowego w miejscowości Surowe
- Remont schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych do budynku nr 1 Komendy NOSG w m. Chełm
- Utworzenie zielonej przestrzeni publicznej w miejscowości Rzeczyca wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Dakowy Mokre
- Przebudowa wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych lokali mieszkalnych z przeznaczeniem na mieszkania wspomagane.
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych, w ramach zadania pod nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.