Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb5f96c-53e2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187715/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407350/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie ,,zamówienia z wolnej ręki” na podstawie art. 304 w związku z art. 305 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ZPIZ/TP/D/22/2022) nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający dokonał czynności unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp tj. ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.” - a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR/D/22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM"
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu
Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik
nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu
Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja
Rozwój 2014-2020.Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa.Numer i nazwa
Działania: 4.1 Innowacje społeczne.
▪ Lada na wymiar - o całkowitych wymiarach ca. 6,40 m x 4 m.
Lada w kształcie litery U. Zaokrąglone rogi. Całość składająca się z 9 modułów, jeden moduł obniżony do obsługi klientów
niepełnosprawnych.
▪ Lada wykonana z płyty melaminowej – dostępna kolorystyka wg wzornika producenta, do ustalenia
z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
▪ Front z płyty typu acrylux - dostępna kolorystyka wg wzornika producenta, do ustalenia z Zamawiającym na etapie
realizacji przedmiotu zamówienia.
▪ we frontach boniowania między pasami płyty – listwy metalowe, malowane proszkowo na kolor RAL-dostępna kolorystyka
wg wzornika producenta, do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
▪ lada dodatkowo wsparta nogami – wymagana ilość nóg zgodna z ilością modułów + 1 noga.
▪ w wysokościach modułach lady blaty posiadają po dwie przelotki metalowe, okrągłe o średnicy fi 80 mm, kolor przelotek
srebrny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16360,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16360,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16360,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BiuroKoncept meble i wnętrza biurowe Aneta Ślęzakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511003871
7.3.3) Ulica: Bierutowska nr 57/59
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-317
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BiuroKoncept meble i wnętrza biurowe Aneta Ślęzakowska
jakie przetargi wygrała firma
BiuroKoncept meble i wnętrza biurowe Aneta Ślęzakowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16360,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach w ramach realizacji projektu "Pewny start w zawodową przyszłość"
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa mebli
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.