Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 3
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 840 58 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdb.slupsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7df2c11-4003-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7df2c11-4003-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00149036/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/MBP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518845,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Montażu wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej opartej na centralach wentylacyjnych z odzyskiem ciepła o sprawności 90% w ilości 3 sztuki ( lokalizacja urządzeń na parterze, I piętrze, III piętrze). W ramach zamierzenia należy wykonać szacht instalacyjny oraz pomieszczenia wentylatorowi w których będą zlokalizowane centrale wentylacyjne. Rury spiro wentylacyjne należy wykonać jako malowane w kolorze białym lub czarnym (kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie wykonawstwa).
b) Zewnętrznych klimatyzatorów – w ramach zamierzenia należy zamontować 8 sztuk jednostek chłodniczych ( typy jednostek zewnętrznych i wewnętrznych podano w dokumentacji przetargowej). Jednostki zewnętrzne należy zlokalizować na dachu budynku sąsiedniego – jednostki wewnętrzne wskazano w dokumentacji przetargowej.
c) W ramach zamierzenia wykonać instalację elektryczną wg. Projektu technicznego branży elektrycznej.
d) Wymiany posadzek w budynku głównym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku.
Działania przygotowawcze: należy zdjąć istniejące płytki na parterze, na wyższych kondygnacjach zdemontować parkiet oraz wykładzinę, należy wyrównać nierówności, usunąć luźne elementy posadzki. Założono, że wylewki nie trzeba będzie demontować, że płytki dobrze się odspoją. (Jeśli nie, wówczas będzie należało odtworzyć wylewkę). Wylewkę oczyścić oraz zaimpregnować, ubytki oraz nieznaczne wyrównanie poziomu wylewki należy uzupełnić za pomocą masy poziomującej.
Montaż płytek poprzez klejenie na klej na kondygnacji parteru.Projektuje się płytkę ceramiczną – ceglaną w formacie 20/20, na kondygnacji piętra I, III projektuje się płytkę ceramiczną – z deseniem drewna w formacie podłużnym – kładziona „bez-fugowo”,
2. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz z dokumentacji budowlanej oraz decyzji stanowiących załącznik do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
4. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847182,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEMIX Barbara Skrzybalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411375740
7.3.3) Ulica: Siemianice, ul. Boczna 8
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.