eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu "Biblioteka bez barier"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARII DĄBROWSKIEJ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grodzka 3

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 840 58 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdb.slupsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7df2c11-4003-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7df2c11-4003-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00149036/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z wymianą posadzek w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Grodzkiej 3 w Słupsku w ramach projektu „Biblioteka bez barier”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/MBP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 518845,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) Montażu wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej opartej na centralach wentylacyjnych z odzyskiem ciepła o sprawności 90% w ilości 3 sztuki ( lokalizacja urządzeń na parterze, I piętrze, III piętrze). W ramach zamierzenia należy wykonać szacht instalacyjny oraz pomieszczenia wentylatorowi w których będą zlokalizowane centrale wentylacyjne. Rury spiro wentylacyjne należy wykonać jako malowane w kolorze białym lub czarnym (kolor do ustalenia z Inwestorem na etapie wykonawstwa).
b) Zewnętrznych klimatyzatorów – w ramach zamierzenia należy zamontować 8 sztuk jednostek chłodniczych ( typy jednostek zewnętrznych i wewnętrznych podano w dokumentacji przetargowej). Jednostki zewnętrzne należy zlokalizować na dachu budynku sąsiedniego – jednostki wewnętrzne wskazano w dokumentacji przetargowej.
c) W ramach zamierzenia wykonać instalację elektryczną wg. Projektu technicznego branży elektrycznej.
d) Wymiany posadzek w budynku głównym Miejskiej Biblioteki Publicznej w Słupsku.
Działania przygotowawcze: należy zdjąć istniejące płytki na parterze, na wyższych kondygnacjach zdemontować parkiet oraz wykładzinę, należy wyrównać nierówności, usunąć luźne elementy posadzki. Założono, że wylewki nie trzeba będzie demontować, że płytki dobrze się odspoją. (Jeśli nie, wówczas będzie należało odtworzyć wylewkę). Wylewkę oczyścić oraz zaimpregnować, ubytki oraz nieznaczne wyrównanie poziomu wylewki należy uzupełnić za pomocą masy poziomującej.
Montaż płytek poprzez klejenie na klej na kondygnacji parteru.Projektuje się płytkę ceramiczną – ceglaną w formacie 20/20, na kondygnacji piętra I, III projektuje się płytkę ceramiczną – z deseniem drewna w formacie podłużnym – kładziona „bez-fugowo”,
2. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz z dokumentacji budowlanej oraz decyzji stanowiących załącznik do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
4. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z art. 638 kodeksu cywilnego. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 735800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847182,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 735800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEMIX Barbara Skrzybalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411375740

7.3.3) Ulica: Siemianice, ul. Boczna 8

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 735800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.