eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRemont elewacji oraz pomieszczeń biurowych w budynku RDW Staszów z podziałem na zadania częściowe



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji oraz pomieszczeń biurowych w budynku RDW Staszów
z podziałem na zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,136651,e724332c38bdef9d144f36a5b703d621.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji oraz pomieszczeń biurowych w budynku RDW Staszów
z podziałem na zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d55093f0-31ea-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062470/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Remontem elewacji oraz pomieszczeń biurowych w budynku RDW Staszów z podziałem na zadania częściowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 55.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Remont elewacji budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich Staszowie
Zakres robót obejmuje:
1) dla zadania nr 1:
a) Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej;
b) Oczyszczenie mechaniczne i zmycie istniejącej elewacji;
c) Przełożenie istniejących lamp;
d) Wywiezienie ziemi i gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi;
e) Demontaż i ponowny montaż rur spustowych wraz z dostosowaniem po ociepleniu;
f) Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości dna do 1,5m igł.do 1,5m ze złożeniem urobku;
g) Ocieplenie ścian budynków płytami XPS- przyklejenie płyt styropianowych gr. 5cm do ścian o współczynniku λ=0,036W/mK;
h) Przygotowanie podłoży pod wykonanie tynków - usunięcie z muru odpadającego tynku;
i) Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10m;
j) Przygotowanie podłoża pod docieplenie metodą lekko- mokrą- jednokrotne gruntowanie emulsją;
k) Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przyklejenie płyt styropianowych gr 5cm do ścian o współczynniku λ =0,036W/mK;
l) Przymocowanie płyt styropianowych dyblami plastikowymi z trzpieniem metalowym i zaślepką styropianową do ścian;
m) Przyklejenie warstwy siatki na ścianach;
n) Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym;
o) Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego gr.1,5 mm wykonana ręcznie- nałożenie podkładu tynkarskiego;
p) Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikonowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie;
q) Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie ręczne zagęszczenie mechaniczne - gr. warstwy po zagęszczeniu 15cm;
r) Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna o grubości 15 cm;
s) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - kostka z rozbiórki;
t) Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu 25cm- parapety;
u) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261320-3 - Kładzenie rynien

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 112886,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Remont pomieszczeń w budynku ŚZDW w Kielcach, Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 2 w Staszowie
Zakres robót obejmuje:
a) Przygotowanie pomieszczeń – wyniesienie i wniesienie mebli i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu, zabezpieczenie stałych elementów zabudowy;
b) Zabezpieczenie stałych elementów zabudowy jak lampy, okna;
c) Zerwanie istniejącej posadzki z tworzyw sztucznych - panele laminowane oraz listew;
d) Wykonanie wylewek samopoziomujące na 30% powierzchni podłóg
e) Zagruntowanie wylewek środkami zwiększającymi wytrzymałość podłoża;
f) Wykonanie posadzek z układanych metoda zwykłą z płytek gresowych o wymiarach 40x40cm, 40x45cm, szkliwionych układanych na zaprawie klejowej do gresu
g) Montaż listw przyściennych wys. 5,0 – 7,0 cm. Listwy przyścienne PCV wraz z kształtkami niezbędnymi do prawidłowego montażu.
h) Zeskrobanie łuszczącej się starej farby ze ścian i sufitów wraz z przygotowanie podłoża - naprawa rys, pęknięć i uszkodzonych gładzi gipsowych,
i) Gruntowanie ścian i sufitów
j) Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi. Kolor do uzgodnienia w trakcie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261310-0 - Kładzenie zaprawy

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

4.5.5.) Wartość części: 56471,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129100,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145528,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129100,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591719560

7.3.3) Ulica: Kwarciana

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-121

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129100,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87140,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147599,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87140,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Olesiński Zakład Remontowo-Budowlany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551007248

7.3.3) Ulica: Sole

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87140,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.