Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00317998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w latach szkolnych 2023-2024 oraz 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samborzec 43
1.5.2.) Miejscowość: Samborzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158314443
1.5.8.) Numer faksu: 158314443
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w latach szkolnych 2023-2024 oraz 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e0904e7-26cf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015405/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w latach szkolnych 2023-2024 oraz 2024-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 505779,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach.TRASY DOWOZU:
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 53 uczniów
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5-10 km: 47 uczniów
TRASA 1.I.
Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątnik – Faliszowice – Krzeczkowice – Janowice – Chobrzany
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 53 uczniów,
Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45.
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 7 uczniów.
TRASA 1.II.
Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Kępie – Postronna – Byszów – Jachimowice – Ryłowice – Chobrzany
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5-10 km: 47 uczniów,
Przywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45.
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 5 uczniów.
TRASY POWROTU:
Powrót uczniów będzie realizowany częściowo innymi trasami:
TRASA 1.A. Chobrzany – Faliszowice –Świątniki – Janowice – Krzeczkowice – Byszów -Jachimowice – Ryłowice – powrót o godz. 14:10 - do 5 km – 35 uczniów;
TRASA 1.B. Chobrzany – Faliszowice – Świątniki – Janowice – Krzeczkowice – Jachimowice – Byszów – Postronna – Kępie – powrót o godz. 14:35 - do 5-10 km – 23 uczniów,
TRASA 1.C. Chobrzany – Faliszowice – Świątniki – Janowice – Krzeczkowice – Byszów – Postronna – Jachimowice – Ryłowice – powrót o godz. 13:15 - do 5-10 km – 42 uczniów,
Dodatkowo wykonawca powinien zapewnić miejsce dla ok. 10 uczniów, którzy indywidualnie zakupią bilety.
Zamawiający informuje, że Wykonawca powinien przewidzieć w ramach tej części realizację dodatkowych kursów, dla których bilety miesięczne będą kupowane indywidualnie przez rodziców uczniów:
1) Gorzyczany (wyjazd rano o godz. 7.20) – Chobrzany (ok. 26 osób),
2) Chobrzany (odjazd o godz. 14.10) – Gorzyczany (ok. 26 osób).
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie oraz dodatkowe miejsce siedzące dla opiekuna.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamówienie w ramach części nr 1 wymaga realizacji dwoma pojazdami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 179898,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w SamborcuLiczba uczniów dojeżdżających do szkoły na trasie do 5 km: 58 uczniów.
Liczba uczniów dojeżdżających do szkoły na trasie od 5,001 km do 10 km: 3 uczniów.
Powrót uczniów częściowo innymi trasami, w tym na trasie do 5 km: 55 uczniów, a na trasie od 5,001 km do 10 km: 9 uczniów.
Ponieważ przy powrocie przejazd 3 uczniów na trasie od 5,001 km do 10 km będzie realizowany tylko w jedną stronę (odwóz ze szkoły), przewidziany jest dla nich zakup biletu miesięcznego o wartości połowy biletu normalnego.
TRASY DOWOZOWE W RAMACH CZĘŚCI NR 2:
TRASA 2.I.
Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Zawisełcze – Koćmierzów – Złota – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Przyłogi – Szewce – Samborzec
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 20 uczniów
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 3 uczniów
Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 2 uczniów.
TRASA 2.II.
Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Wielogóra – Śmiechowice – Żuków – Gorzyczany (remiza) - Samborzec
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 5 uczniów
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletu dla 2 uczniów.
Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40.
TRASA 2.III.
Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Zajeziorze Siedliska – Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Skotniki (cmentarz) – Zajeziorze Stara wieś – Samborzec
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 16 uczniów,
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 3 uczniów.
Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:30.
TRASA 2.IV.
Dowóz uczniów do ZPPO w Samborcu na trasie: Samborzec – Polanów – Samborzec
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 17 uczniów,
Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:50.
TRASY POWROTU
Powrót uczniów będzie realizowany częściowo innymi trasami:
TRASA 2.A.
Odwóz o godz. 12.55 na trasie: Samborzec – Polanów – Łojowice – Złota (remiza) – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Ostrołęka – Bogoria Skotnicka – Skotniki – Zajeziorze Siedliska – Samborzec (16 uczniów na trasie do 5 km, 3 uczniów na trasie do 10 km).
TRASA 2.B.
Odwóz o godz. 14.30 na trasie: Samborzec – Polanów – Łojowice – Złota (remiza) – Zawierzbie – Zajeziorze Sachalin – Zajeziorze Siedliska – Samborzec (25 uczniów na trasie do 5 km).
TRASA 2.C.
Odwóz o godz. 15:01 na trasie: Samborzec – Wielogóra – Śmiechowice – Żuków – Gorzyczany – Samborzec – (5 uczniów na trasie do 5 km).
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletu dla 2 uczniów.
TRASA 2.D.
Odwóz o godz. 15:00 na trasie: Samborzec – Zajeziorze Siedliska – Skotniki (cmentarz) – Skotniki – Bogoria Skotnicka – Ostrołęka – Koćmierzów – Zawisełcze (9 uczniów na trasie do 5 km, 6 uczniów na trasie do 10 km).
Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla 5 uczniów.
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie oraz dodatkowe miejsce siedzące dla opiekuna.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamówienie w ramach części nr 2 wymaga realizacji dwoma pojazdami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 160425,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka – Skotniki.Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka – Skotniki .
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 10 uczniów,
Wykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:15.
Odwóz o godzinie 13.30 (1 dziecko z oddziału przedszkolnego) oraz (9 uczniów).
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie oraz dodatkowe miejsce siedzące dla opiekuna.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamówienie w ramach części nr 3 może być realizowane jednym pojazdem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 43351,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Złotej.Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Kobierniki – Milczany – Złota.
Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 25 uczniów
Wykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 13.45 oraz 14.35.
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie oraz dodatkowe miejsce siedzące dla opiekuna.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamówienie w ramach części nr 4 może być realizowane jednym pojazdem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 73703,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu.Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia” dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (7 uczniów w roku szkolnym 2023-2024 oraz 2024-2025) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki – Złota – Śmiechowice – Wielogóra – Janowice – Koćmierzów – Strochcice – Sandomierz wraz z zapewnieniem opieki uczniom.
Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00.
Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie oraz dodatkowe miejsce siedzące dla opiekuna.
Biorąc pod uwagę powyższe, zamówienie w ramach części nr 5 może być realizowane jednym pojazdem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 48400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonych ofert znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w ramach części nr 1. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306816,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-205-68-44
7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 30
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40086,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40086,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Mikrobusem Piotr Czech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 864-107-82-99
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 7/21
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40086,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 867-205-68-44
7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 30
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB MIKROBUSEM Piotr Czech
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB MIKROBUSEM Piotr Czech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonych ofert znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w ramach części nr 5. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SAMBORZEC
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1690T Dębiany - Samborzec w miejscowościach Śmiechowice , Żuków od km 2+680 do km 3+670".
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu Sandomierskiego
więcej: przetargi SAMBORZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do Szkoły Podstawowej w Szczenurzy w roku szkolnym 2024/2025'
- Świadczenie usług transportowych w zakresie kierowania i obsługi ciągnika siodłowego wraz z naczepą ekspozycyjną zawierającą multimedialne widowisko pt. "Iskry Niepodległej" (o DMC 40 ton).
- Świadczenie usług transportowych w zakresie kierowania i obsługi ciągnika siodłowego wraz z naczepą ekspozycyjną zawierającą multimedialne widowisko pt. "Iskry Niepodległej" (o DMC 40 ton).
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie gminy Tuchów"
- Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacji w granicach administracyjnych gminy Jedlnia-Letnisko
- Świadczenie usług transportu żywności i azotu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.