Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00264044/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa chromatografu jonowego oraz spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OSTROWI MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550038318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 6440680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.ostrow.maz@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ostrow-mazowiecka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostrow_psse_waw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa chromatografu jonowego oraz spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098e14d-fe68-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI REACT-EU, Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia, Projekt „Wzmocnienie Infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAT.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210235,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa chromatografu jonowego – wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy
4.5.5.) Wartość części: 182900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa spektrofotometru VIS z technologią RFID - wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.2. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 38433300-2 - Analizatory widma
4.5.5.) Wartość części: 27335,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230001,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 951-241-44-71
7.3.3) Ulica: ul. Dzierzby 17A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-836
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A.G.A. ANALYTICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
A.G.A. ANALYTICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-26 do 2023-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27335,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27335,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HACH LANGE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 522-234-70-43
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 119
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-428
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27335,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-26 do 2023-12-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W dniu 16.08.2023 r. Zamawiający wystąpił do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskami o kolejne przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 31.08.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
3. W dniu 29.08.2023 r. Zamawiający zwrócił się ponownie do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskami o przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 15.09.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
4. W dniu 15.09.2023 r. Zamawiający wystąpił do Wykonawców: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z wnioskiem o przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 16.10.2023 r. oraz o skrócenie terminu dostawy do 18.12.2023 r. Wykonawcy wyrazili zgodę składając stosowne oświadczenia.
5. W dniu 26.09.2023 r. Zamawiający podpisał umowy z Wykonawcami: A.G.A. ANALYTICAL Sp. z o. o. Sp. k. oraz HACH LANGE Sp. z o.o. z terminem realizacji przedmiotu zamówienia do 18.12.2023 r. Zmiana terminu pierwotnego, tj. ,,do 15 tygodni (105 dni) od podpisania umowy” wskazanego w SWZ, ogłoszeniu o zamówieniu oraz zaakceptowanego przez Wykonawców w formularzach ofertowych, na termin: ,,do 18.12.2023 r.”. wynika z okoliczności, które nastąpiły po wyborze oferty najkorzystniejszej i których Zamawiający nie mógł przewidzieć a zmiana terminu nie ma wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Ubezpieczenie floty pojazdów należących do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Stare Lubiejewo, Gmina Ostrów Mazowiecka
- Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną monitoringu, wodociągową i technologiczną z przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury na działce 3103/34 w Ostrowi Mazowieckiej
- Budowa drogi gminnej - ulicy Zofii Nałkowskiej w Ostrowi Mazowieckiej, na dz. nr ew. 2595/2, 2595/3 - bez chodnika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.