Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00210887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00218540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00237618/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00240331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00244732/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00264554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00272712/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00282812/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Lubenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowość: Lubenia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178503914
1.5.8.) Numer faksu: 178755090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubenia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Lubenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3d53e90-cfd7-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041462/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sali gimnastycznej w Straszydlu
1.1.8 Modernizacja Sali gimnastycznej w Straszydlu
1.1.9 Modernizacja boiska sportowego w Lubeni
1.1.10 Podwyższenie standardów stadionu sportowego w Lubeni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład Edycja8/2023/2545/PolskiLad; Projekt jest współfinansowany ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska-Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej - Edycja 20232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13774224,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1Budowa sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Straszydlu
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej oraz łącznika wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan., gaz., C.O., wentylacją mechaniczną, elektryczną oraz przyłączem wod.-kan., kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego na działce nr ewid. 1953/3, 1718/13, 1953/7, 1953/4 i 2130 obr. Straszydle, gm. Lubenia wraz z wyposażeniem.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje.
Powierzchnia zabudowy 1264,94 m²
Kubatura obiektu Ok. 14231 m3
Szerokość elewacji frontowej 33,06m
Wymiary zewnętrzne budynku (długość x szerokość) 36,65x33,06m
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Powierzchnia użytkowa 1522,62 m²
Wysokość obiektu 12,00m
Zakres zadania
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9633572,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Straszydlu
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektu poprzez wykonanie robót budowlanych
Branża budowlano - architektoniczna :
- wymiana posadzki sali gimnastycznej na wykładzinę
- uzupełnienie, naprawa, częściowa wymiana tynków
- szpachlowanie, gruntowanie oraz malowanie pomieszczeń objętych opracowaniem,
- osuszenie ścian zewnętrznych
- wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych (iniekcja ciśnieniowa )
- naprawa ubytków tynku na cokole
- wkucie instalacji elektrycznych idących po ścianach ok 200mb
Branża instalacji sanitarnych:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła
Branża instalacji elektrycznych:
- wymiana oświetlenia
- przebudowa instalacji elektrycznej w ramach dostosowania do nowej lokalizacji
Zakres zadania
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 270935,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3Podwyższenie standardów stadionu sportowego w Lubeni
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji w formule „Zaprojektuj wybuduj” boiska sortowego w Lubeni, gmina Lubenia, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 2980, 2712/4, 2982/3, 2982/4, 2975/5, 3143/1. Zakresem objęto – modernizację nawierzchni trawiastej boiska wraz z wykonaniem drenażu pozostawiając wymiary boiska bez zmian, wymianę trybun na nowe trzyrzędowe z zadaszeniem, wymianę ogrodzenia (piłkochwytów), budowę budynku gospodarczego oraz szatni i modernizacje oświetlenia boiska.
Zakres zadania
1) Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskania na jej podstawie wszelkich uzgodnień decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgłoszenia robót uzyskania decyzji pozwolenia na budowę przez Wykonawcę robót budowalnych,
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej zakończony odbiorem końcowym przedmiotu inwestycji.
3) Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
UWAGA!
Wszelkie podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, znaki towarowe, mają
charakter przykładowy i zostały wykorzystane w celu określenia oczekiwanego
standardu jakościowego i/lub wskazania oczekiwanych rozwiązań technicznych.
Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych”, przez które rozumie się
ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych
parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne
parametry określone przez Zamawiającego, oznaczoną innym znakiem towarowym,
patentem lub pochodzeniem
Stosownie do dyspozycji art. 7 pkt 21 ustawy PZP pod pojęciem robót budowlanych należy rozumieć wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych określonych w załączniku II do dyrektywy 2014/24/UE, w załączniku I do dyrektywy 2014/25/UE oraz objętych działem 45 załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) (Dz.Urz. WE L 340 z 16.12.2002, str. 1 z późn. zm.) lub obiektu budowlanego, a także realizację obiektu budowlanego, za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Z uwagi na fakt iż ustawa Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość realizacji zamówienia w formule zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego, obejmującego opis zadania budowlanego, opisanego zgodnie z art. 103 ust. 2 i 3 w/w ustawy.
Zadanie nr 3 niniejszego zamówienia realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj, wobec czego podział zamówienia na część projektową i wykonawczą byłby z nią sprzeczny, ponieważ obie części niniejszego systemu są ze sobą ściśle powiązane. Ponadto, zastosowanie w/w formuły do realizacji zadania pozwala zminimalizować ryzyko związane z projektowaniem i roszczeniami z tytułu wadliwej lub niekompletnej i zawierającej nieoptymalne rozwiązania dokumentacji. Jednocześnie formuła ta ułatwia skoordynowanie przez Zamawiającego działań projektowych i wykonawczych realizowanych na podstawie tego projektu.
W zakres której wchodzi:
- modernizacja nawierzchni trawiastej boiska wraz z wykonaniem drenażu, zbiorników na wodę wraz z pompownią oraz systemu nawadniania
- wymiana trybun na stalowe trzyrzędowe z zadaszeniem
- wymiana ogrodzenia boiska (piłkochwytów)
- wykonanie ogrodzenia panelowego na części na której znajduje się budynek gospodarczy
- budowa budynku gospodarczego (budynek konstrukcji stalowej) na potrzeby utrzymania boiska
- modernizacja oświetlenia ( wymiana opraw oświetleniowych, zmiana lokalizacji słupów)
- budowa szatni dla zawodników wraz z zapleczem socjalnym
- dostawa oraz montaż tablicy wyników oraz dwóch wiat dla graczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.5.5.) Wartość części: 3231998,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4Modernizacja boiska sportowego w Lubeni
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sortowego w Lubeni, gmina Lubenia, działki nr ewid. 185/2, 185/4.
w zakres której wchodzi:
- modernizacja nawierzchni trawiastej boiska
- wymiana ogrodzenia boiska (piłkochwytów)
- budowa budynku gospodarczego (budynek kontenerowy) na potrzeby utrzymania boiska
- modernizacja oświetlenia ( wymiana opraw oświetleniowych, skablowanie instalacji zasilającej
Zakres zadania
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
4.5.5.) Wartość części: 637717,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12482000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14682870,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12482000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solkan sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 796-296-53-07
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne – podwykonawcy nie znani na etapie oferty
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12482000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469491,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa „KRIS-BUD” Krzysztof Leszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 819-103-58-57
7.3.4) Miejscowość: 38-100 Strzyżów Gbiska 40A
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "KRIS-BUD" KRZYSZTOF LESZCZAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "KRIS-BUD" KRZYSZTOF LESZCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3926615,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6001225,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3926615,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „Rembisz” Ryszard Rembisz,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814102 22 78
7.3.4) Miejscowość: Zielonka 39a, 36-130 Raniżów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3926615,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773541,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1360717,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773541,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „Rembisz” Ryszard Rembisz,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814102 22 78
7.3.4) Miejscowość: Zielonka 39a, 36-130 Raniżów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773541,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LUBENIA
więcej: przetargi LUBENIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.