Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na budynku PSP w Hucie Komorowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu na budynku PSP w Hucie Komorowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119ed5d3-2e09-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020587/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont dachu na budynku PSP w Hucie Komorowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót zgodny z dokumentacją projektową :
1) Roboty elewacyjne
- Rusztowania ramowe zewnętrzne o wys. do 10 m montaż i demontaż – 1340,00 m²
- Demontaż Rynien i rur spustowych , utylizacja zgodnie z ustawą o odpadach 134mb rynny + 10szt 8m rur spustowych po 4 uchwyty na rynnę – 214,00 m
- Instalacja odgromowa dołożenie puszki z tworzywa sztucznego do istniejących pu-szek o wym. 95x115 i 140x140 mm o 4 wylotach dla przewodów o przekroju do 16 mm2 dołożenie po 2 metry przewodu – 6 szt.
- naprawa elewacji zew z uszkodzenia mechaniczne (klei, siatka wyprawa elewacyjna) – 20,00 m²
- Osłony okien i drzwi folią polietyleno – 100 m²
2) Roboty dekarskie
- Rozebranie pokrycia dachowego z blachy – 402,00 m²
- Demontaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm 134,00 m²
- Więźba dachowa nadbicie krokwi, mębrana dachowa, kontrłaty i łaty – 402,00 m²
- Podbitka z paneli metalowych powlekanych na konstrukcji o podporach nie rzadziej niż 30cm w każdym przekroju – 201,00 m²
- Pokrycie dachów blachami powlekanymi profilowanymi (trapezowymi) koniecznie dobranie fali do istniejącej blachy o skoku fali T18 o grubości blachy min 0,5mm – 402,00 m²
- Obróbki blacharskie (deski czołowe, wiatrownice) z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu do 25 cm – 134,00 m
- Montaż rynien ocynkowych powlekanych kolor czerwony fi 160 uchwyty co max50cm (montaż systemowy) 134mb + rury spustowe z kolankami, trójnikami oraz czyszczakami – 214,00 m
- Montaż śniegołapów zachodzących za siebie typu v lub drabinkowe – 160,00 m
- Montaż elementów ,,Kolce na ptaki" zabezpieczające powierzchnię o szerokości-min25cm, min 120 kolców na m/b, przez klejenie do ściany południowej między okapem a ścianą – 140,00 m
- Pomiar instalacji odgromowej oraz uziemienia - 1 pomiar
- Demontaż po zakończeniu ponowny montaż paneli fotowoltaicznych kabli oraz szkieletu mocowań – 40,00 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Kuraszyński FHU DACHMAX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931370056
7.3.3) Ulica: Cewków 140,
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzików
7.3.5) Kod pocztowy: 37-632
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.