Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342289/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00350966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu” - w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9315041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu” - w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54522acc-18db-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych zwanych w dalszej części SWZ „robotami renowatorskimi”
w budynku Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu. Budynek Miejskiego Domu Kultury zlokalizowany jest przy ul. Parkowej 1
w Zgorzelcu na działce nr 8/2 (Obr. VII, AM-2) stanowiącej własność Gminy Miejskiej Zgorzelec, a będącej w użytkowaniu wieczystym Miejskiego Domu Kultury. Miejski Dom Kultury wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr 1139/J z dnia 14.05.1993 r. wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Zamówienie realizowane będzie w formule „zaprojektuj
i wybuduj”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, została podzielona na dwa etapy:
1) Etap I „zaprojektuj” – w ramach którego należy opracować dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych w dalszej części SWZ „dokumentacją”) na podstawie Programu funkcjonalno- użytkowego, o którym mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału oraz uzyskać prawomocną decyzję pozwolenia na prowadzenie prac przy zabytku.
2) Etap II „wybuduj” – w ramach którego należy wykonać roboty renowatorskie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w ramach Etapu I oraz sprawować nadzór autorski, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3. Zakres robót renowatorskich obejmuje w szczególności:
1) Renowację ścian wewnętrznych oraz trzech plafonów,
2) Renowację metalowo-szklanych drzwi (przepierzenia) rozdzielających przedsionek i hol Miejskiego Domu Kultury (oczyszczenie, malowanie metalowych elementów, uzupełnienie części drewnianych, wymianę szyb),
3) Renowację ścian oraz reliefów z piaskowca,
4) Uzupełnienie mozaiki posadzki,
5) Wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej wykonywanych prac zgodnie ze schematem konserwatorskim.
4. Roboty renowatorskie związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być prowadzone pod stałym nadzorem konserwatorskim.
5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dalej: PFU), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Jeżeli w PFU powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonywane
i zadane roboty, wówczas obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm
i przepisów.
7. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty renowatorskie oraz zastosowane materiały.
2) Bieg terminu gwarancji, o której mowa w pkt 1, rozpoczyna się
z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3) Okres gwarancji na wykonane roboty renowatorskie oraz zastosowane materiały, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,
w ramach którego Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 12 -miesięcznego okresu gwarancji na opracowaną dokumentację projektową.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krombud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151801151
7.3.3) Ulica: Kościuszki 6/2
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Wykonanie, dostawa i montaż ustrojów akustycznych dla sali perkusyjnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i. Feliksa Nowowiejskiego w Zgorzelcu.
- Dostawa i instalacja laryngologicznego mikroskopu operacyjnego dla Wielospecjalistycznego Szpitala - Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
- Wymiana istniejących central wentylacyjnych NW1 i NW2 obsługujących obszar konsultacyjno - obserwacyjny oraz dwie sale resuscytacyjno - zabiegowe w SOR w WS-SP ZOZ w Zgorzelcu, ul. Lubańska 11-12
- Wykonanie zabezpieczeń ppoż w budynku Przedszkola Publicznego Nr 12
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie ścian wewnętrznych w hali nr 1 warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie
- Przebudowa i modernizacja węzłów sanitarnych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Choszcznie.
- Remont i przebudowa budynku w ramach zadania pn. "Modernizacja zabytkowego budynku Urzędu Gminy w Bytnicy"
- Wykonanie robót adaptacyjnych i modernizacyjnych związanych z utworzeniem nowej pracowni prototypowania w budynku "C" Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego (CPKZ)
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych na terenie gminy Krasne
- Wykonanie zadaszenia boisk wielofunkcyjnych w Gminie Ogrodzieniec - 3 części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.