Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach”, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158648305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach”, w systemie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-233df0fc-297c-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Rozbudowa i modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Kurozwękach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.20.7.2024.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3631599,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę i modernizację budynku szkoły podstawowej w Kurozwękach, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) I Etap – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, zgodnie z zakresem opisanym w programie funkcjonalno – użytkowym (stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia) wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt. 4 poniżej.
2) II Etap - wykonanie robót budowlanych, wynikających z programu funkcjonalno – użytkowego, zgodnie z opracowaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, z wyłączeniem oznaczonego w PFU zakresu, opisanego: II etap inwestycji, oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej, pamiątkowej o źródłach finansowania zadania przed przystąpieniem do II Etapu
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania
oraz zakres prac wskazany w pkt. 3 ppkt. 5 poniżej.
3. I Etap przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, dwg, doc. - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany/techniczny obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej, (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, ath. - w ilości 1 egz.)
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej, (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf, doc. - w ilości 1 egz.)
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwolenia na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
4. II Etap przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
1) Przebudowa zaplecza Sali Gimnastycznej polegające na:
- wydzieleniu sanitariatu dla osób niepełnosprawnych wyposażonego w natrysk,
- wydzieleniu magazynku na urządzenia i akcesoria sportowe,
- wydzieleniu zespołu szatni z sanitariatem wyposażonym w miskę ustępową, umywalkę i natrysk
2) Przebudowa sali lekcyjnej polegająca na:
- wydzieleniu szatni z zespołem szafek ubraniowych,
- wydzieleniu zespołu sanitarnego damski/męski.
3) Zmiana przeznaczenia pomieszczenia biblioteki na sale przedszkolną.
4) Przebudowa schodów zewnętrznych.
5) Dobudowa zewnętrznego szybu dźwigu osobowego z poziomu terenu na parter i I piętro.
6) Dobudowa nowej części budynku zawierająca:
- w kondygnacji piwnicy trzy pomieszczenia gospodarcze,
- kondygnacji parteru dwie sale przedszkolne, węzeł sanitarny, szatnię, magazyn i korytarz,
- w kondygnacji I piętra dwie sale dydaktyczne, węzeł sanitarny, WC, pokój nauczycielski i korytarz.
7) Oddział przedszkolny zorganizować zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań ochrony przeciwpożarowej jakie musi spełniać lokal, w którym są prowadzone oddział przedszkolny lub oddziały przedszkolne zorganizowane w szkole podstawowej albo jest prowadzone przedszkole utworzone w wyniku przekształcenia oddziału przedszkolnego lub oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkole podstawowej (t.j. Dz. U. z 2020 r. Poz. 1531).
8) Wyposażenie nowej części w instalację elektryczną, c.o., wod -kan, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
9) Dostosowanie całego obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych a w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich.
10) Dostosowanie całego obiektu do obowiązujących przepisów p.poż.
11) Przebudowa dojazdu i dojścia do budynku wraz z parkingiem i zjazdem z drogi gminnej;
12) Zagospodarowanie terenu wraz z niezbędnymi przyłączami i odcinkami,
13) inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 6 PGR.
Termin wykonania zamówienia: 420 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), tj.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Uzasadnienie:
Do przedmiotowego postępowania zostały złożone trzy oferty:
1. (oferta nr 1) - PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO – USŁUGOWE „HOTEX” MAREK I TOMASZ SNOPEK SPÓŁKA JAWNA, ul. Batalionów Chłopskich 57A, 25 - 671 Kielce - cena ogółem brutto: 5 448 611,44 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące,
2. (oferta nr 2) - „GMC” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kościuszki 2, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 7 200 000,00 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące,
3. (oferta nr 3) - Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo – Budowlane, Koniemłoty ul. Szkolna 31, 28-200 Staszów - cena ogółem brutto: 4 371 369,57 zł, okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące.
Oferta z najniższą ceną, tj. 4 371 369,57 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj.: kwotę ogółem brutto 2 667 845,00 zł (słownie złotych: dwa miliony sześćset sześćdziesiąt siedem tysięcy osiemset czterdzieści pięć 00/100).
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4371369,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
- Przebudowa drogi leśnej nr 97 położonej na terenie leśnictwa Golejów
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.