Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90d6eba4-4bb2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90d6eba4-4bb2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 335700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór (w tym transport) i zagospodarowanie (stosowanie) wytworzonych przez Zamawiającego (powstających w instalacji oczyszczalni ścieków komunalnych) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 w okresie rocznym w ilości ok. 1.800 Mg/rok odwodnionych na prasie taśmowej (sucha masa ok. 18-20 %).
2. Pod pojęciem zagospodarowania należy rozumieć czynności takie jak: zbieranie, odzysk lub unieszkodliwianie, w tym przygotowanie poprzedzające odzysk (m.in. higienizacja odpadu o kodzie 19 08 05 jeśli będzie konieczna) lub unieszkodliwianie – odpowiednio zastosowane do poszczególnych rodzajów odpadów.
3. Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy w minimalnym zakresie 70% tonażu, tj. przekazanie Wykonawcy do odbioru, transportu i zagospodarowania minimum 1260 Mg w okresie obowiązywania umowy (ilość wytwarzanych osadów jest oszacowana na pod-stawie danych historycznych).
4. Zagospodarowanie osadu odbywać się będzie wyłącznie w sposób przewidziany w usta-wie Prawo Ochrony Środowiska. Ustawie o Odpadach i rozporządzeniach wykonawczych w tym zakresie.
5. W razie rolniczego wykorzystania osadów Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w imieniu Zamawiającego dokumentacji dotyczącej stosowania komunalnych osadów ściekowych na glebach, na których planuje się przeprowadzenie procesu zagospodarowania osadów, w tym do przeprowadzenia wymaganych badań gruntów, na których będą stosowane osady ściekowe oraz przekazanie badań gruntów Zamawiającemu.
6. W razie rolniczego wykorzystania osadów Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia w imieniu Zamawiającego dawki osadów w oparciu o wyniki badań gruntu oraz wyniki badań osadów ściekowych. Badanie osadów należy do obowiązków Wykonawcy.
7. Wszystkie badania należy wykonać w akredytowanym laboratorium.
8. Osady ściekowe mają być transportowane i zagospodarowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. W razie rolniczego wykorzystania nie mogą być składowane przez Wykonawcę, tylko niezwłocznie zmieszane z gruntem.
9. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę.
10. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na zamawiającego (jako wytwórcę) wynikających z zagospodarowania osadu ściekowego niezgodnie z przepisami prawa i warunkami zawartymi w umowie , Zamawiający obciąży finansowo Wykonawcę.
11. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może zmienić sposób zagospodarowania osadów (z wykluczeniem odzysku prowadzonego zgodnie z art. 96 ust. 1 pkt 1 i 2) z za-strzeżeniem, że nie wpłynie to na cenę jednostkową oraz wartość umowy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich niezbędnych pozwoleń (w tym aktualnej decyzji zezwalającej na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 05).
12. Zasady odbioru osadów:
a) Zamawiający załaduje kontener/naczepę/wannę.
b) Waga osadów podawana w karcie przekazania odpadów w systemie BDO będzie orientacyjna i korygowana po zważeniu przez Wykonawcę.
13. Dokumentem potwierdzającym realizację usługi będzie karta przekazania odpadu wystawiona przez Zamawiającego w systemie BDO i potwierdzona przez Wykonawcę w zakresie transportu odpadu i przyjęcia odpadu do zagospodarowania.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom prac związanych z transportem i/lub rozprowadzaniem, mieszaniem osadu na gruncie zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j.: Dz. U. 2023 poz. 23) oraz z uwzględnieniem wymogów określonych w opracowaniu przekazanym przez Wykonawcę Zamawiającemu przed odbiorem osadów.
15. Odbiór osadów odbywał się będzie w dniach pracy Zamawiającego w godz. 6-14 sukcesywnie, według zgłoszeń wywozu uzgodnionych z Zamawiającym z częstotliwością do-stosowaną do ich nagromadzenia (nie częściej niż 1 raz w tygodniu) w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili zgłoszenia o potrzebie wywozu.
16. Wykonawca jest zobowiązany, podczas poddawania odzyskowi lub unieszkodliwianiu komunalnych osadów ściekowych, przestrzegać przepisów art. 20 ust. 3-5 ustawy o od-padach.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odzysku w zakresie określonym w art. 96 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy o odpadach.
18. W przypadku kontroli Inspekcji Państwowych i ewentualnych kar finansowych nałożonych na Zamawiającego (jako na wytwórcę) wynikających z transportu i/lub zagospodarowania osadu ściekowego realizowanych przez Wykonawcę niezgodnie z prawem lub z warunkami zawartymi w umowie , Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od Wykonawcy zwrotu kosztów do wysokości faktycznie poniesionej szkody.
19. Zamawiający zastrzega decydowanie o skierowaniu do przetwarzania osadów ścieko-wych w procesie odzysku innym niż R10.
20. Zakres zamówienia obejmuje transport oraz odzysk lub/i unieszkodliwienie odpadów o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Świętego Wojciecha 89 w Brzeszczach zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2023r., poz. 1587) i Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 23).
21. Załadunek po stronie Zamawiającego.
22. Odbiór odpadów maksymalnie 1 x na tydzień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RESIDUO Sabina Kulasa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGROBONUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366106798
7.3.3) Ulica: płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-032
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych metodą R3
Podwykonawca Hydrogeotechnika Sp. a o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konsorcjum firm:
RESIDUO Sabina Kulasa
płk. Leopolda Lisa-Kuli 9/10, 35-032 Rzeszów
- Lider Konsorcjum
AGROBONUS Sp. z o.o.
37-543 Laszki, Korzenica 20B
- Partner Konsorcjum
Tomasz Stachurski,
gospodarstwo rolne, Maków 14, 32-075 Gołcza
- Partner Konsorcjum
Cena ofertowa brutto: 252 720,00 PLN brutto
Cena ofertowa brutto: 234 000,00 PLN netto
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KONSERWACJA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH ORAZ UPŁYNNIANIE WÓD OPADOWYCH ZE ZBIORNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1510C (M. DOBRCZ PRZY SKLEPIE DINO)
- Utrzymanie i konserwacja gminnej sieci kanalizacji deszczowej
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.