Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245886/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00272291/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00281550/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00291987/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-18
- 2024/BZP 00294875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach WUCS w Poznaniu, PWUS w Poznaniu, US w Wągrowcu, WUCS w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach WUCS w Poznaniu, PWUS w Poznaniu, US w Wągrowcu, WUCS w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed9485e-e105-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3943941,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu przy ul. Wichrowej 20.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2A do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 1 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 657847,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy Pl. Cyryla Ratajskiego 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2B do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 2 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 1844629,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Wągrowcu przy ul. Kościuszki 19A.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2C do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 3 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 835201,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu - budynek w Lesznie przy ul. Niepodległości 44 .2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:
1) zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
2) zał. nr 2D do SWZ – Dokumentacja techniczna dla części nr 4 zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek bezpośredniego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, obejmujących następujące prace:
- układanie okablowania strukturalnego,
- terminacja kabli w panelach krosowych,
- terminacja kabli w gniazdach,
- wyposażanie szaf dystrybucyjnych w okablowanie strukturalne,
- budowa rozdzielnic elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
32400000-7 - Sieci
4.5.5.) Wartość części: 606262,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811705011
7.3.3) Ulica: Lubowska 73
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-454
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy :
- montaż tras kablowych i okablowania zasilającego,
- prace budowlane wykończeniowe,
- prace demontażowe.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1389900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2484600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1389900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811705011
7.3.3) Ulica: Lubowska 73
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-454
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy :
- montaż tras kablowych i okablowania zasilającego,
- prace budowlane wykończeniowe,
- prace demontażowe.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1389900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 687570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 687570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811705011
7.3.3) Ulica: Lubowska 73
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-454
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy :
- montaż tras kablowych i okablowania zasilającego,
- prace budowlane wykończeniowe,
- prace demontażowe.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 687570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811705011
7.3.3) Ulica: Lubowska 73
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-454
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy :
- montaż tras kablowych i okablowania zasilającego,
- prace budowlane wykończeniowe,
- prace demontażowe.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Sieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.