Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370726/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00382751/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17112710-2d48-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025966/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Budynku nr 5 – parter, piwnica”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LOKALIZACJA:
Budynek znajduje się w trakcie modernizacji i rozbudowy. Zlokalizowany jest na działce nr 1656/4 w Jarosławiu pośród zabudowy Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Jarosławiu przy ul. Kościuszki. Obiekt jest trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony i jest sytuowany wzdłuż południowej granicy działki szpitala równolegle do ul. Kościuszki. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-138 decyzją z dnia 08.05.1985r.
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Budynku nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu”. Nadzór nad robotami wykonywanymi wg. projektu „Przebudowa Budynku Nr 5 w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej”. Projekt w zakresie przebudowy autorstwa Zakładu Usług Projektowych Grzegorz Kałamarz ul. Krakowska 5, 37-200 Przeworsk, zatwierdzony przez Starostę Jarosławskiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 59/2016 znak: AB.6740.831.2015 z dnia 12.02.2016 r. oraz projektu wg. autorstwa firmy Center Projekt Marcin Rymarz ul. Józefa Poniatowskiego 34, 37-500 Jarosław, projekt zamienny instalacji pary technologicznej wg. firmy MK TERMO PROJEKT Marek Kosior, Dybków 194A, 37-530 Sieniawa. Lokalizacja prac w budynku nr 5, objętych wielobranżowym nadzorem inwestorskim dotyczy kondygnacji parteru i piwnicy Inwestycja polegać będzie na wykonaniu robót jak niżej:
Modernizacja pomieszczeń parteru:
a) modernizacja pomieszczeń: posadzki, ściany, sufity
b) modernizacja instalacji pary oraz dostosowanie przyłączy pod nowe kotły parowe
c) modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan.
d) montaż stolarki drzwiowej
e) montaż agregatu chłodniczego – jedn. zewnętrzna, wykonanie obudowy agregatu chłodniczego
f) skucie parapetów z płytek i wykonanie nowych parapetów z konglomeratu marmurowego
g) wykonanie odpływu liniowego przemysłowego ze stali nierdzewnej
Piwnica, modernizacja pomieszczeń i klatki schodowej:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty murowe i tynkarskie
c) modernizacja instalacji elektrycznej
d) posadzki i okładziny ścian
e) montaż paneli ściennych na ścianach i sufitach (pom. chłodni)
f) montaż stolarki drzwiowej
g) montaż agregatu chłodniczego – jedn. wewnętrzna
h) montaż nowej windy towarowej
Uwaga:
Budynek nr 5 jest wpisany do rejestru zabytków. Roboty remontowe muszą być zorganizowane w sposób zapewniający ciągłe funkcjonowanie kuchni, działów administracji zlokalizowanych w Budynku nr 5. Roboty nie mogą stwarzać utrudnień w dostępie do pomieszczeń budynku oraz dostępu i dojazdu do budynków, kontenerów i garaży, od strony terenu szpitala.
1. Oznaczenia kodu CPV – Wspólnego Słownika Zamówień (kod i opis): 1) Kody CPV:
Główny przedmiot:
• 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego,
Dodatkowe przedmioty:
• 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi,
• 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego,
2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość. W związku z tym konieczne jest wykonanie usługi przez jednego Wykonawcę. Realizacja usługi wymaga współdziałania wszystkich inspektorów, w celu zapewnienia wykonania usługi należycie, zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia.
A. INSPEKTORZY NADZORU – WYMAGANIA OGÓLNE:
1. Osoby wskazane do pełnienia funkcji Inspektorów nadzoru winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. –Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw
w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
2. Wykonawca przez cały okres realizacji usługi musi dysponować następującymi osobami:
1/ Koordynator inspektorów nadzoru, o którym mowa w art. 27 Prawa Budowlanego - Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno- budowlanych:
Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), która będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego; oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
• doświadczenie - co najmniej 5 lat liczone od dnia składania ofert w kierowaniu lub nadzorze nad robotami.
• co najmniej 18 miesięczny nadzór inwestorski na robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków
2/ Inspektor nadzoru inwestorskiego robót instalacji sanitarnych:
Inspektor nadzoru robót instalacji sanitarnych posiadający:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm. ) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831);oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
• doświadczenie - co najmniej 5 lat liczone od dnia składania ofert w kierowaniu lub nadzorze nad robotami.
3/ Inspektor nadzoru inwestorskiego robót instalacji elektrycznych:
Inspektor nadzoru inwestorskiego robót instalacji elektrycznych posiadający:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831); oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
• doświadczenie - co najmniej 5 lat liczone od dnia składania ofert w kierowaniu lub nadzorze nad robotami.
Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na warunkach określonych w umowie.
Dopuszcza się łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.
1. Ilekroć mowa w niniejszej SWZ o uprawnieniach budowlanych Zamawiający dopuszcza w szczególności, aby uprawnienia były zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych, albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
2. W okresie trwania Umowy Wykonawca na własny koszt i ryzyko, zapewni swojemu personelowi:
wynagrodzenie, zakwaterowanie wraz z pokryciem opłat jego utrzymania, pokrycie kosztów podróży lokalnych i innych służbowych, pokrycie wszystkich kosztów związanych z bieżącą eksploatacją sprzętu i pomieszczeń biurowych z materiałami piśmiennymi i biurowymi, jeśli zajdzie taka potrzeba, inne usługi wynikające z odpowiednich przepisów i obowiązków wykonywanych na budowie.
B. ZADANIA NADZORU:
Inspektor Nadzoru będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami prawa, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach.
Pozostałe zadania Inspektora Nadzoru w ramach niniejszego postępowania określa projekt umowy stanowiący załącznik numer 3 do Zaproszenia do składania ofert.
C. RAPORTY.
1.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania w ramach Umowy następujących raportów:
a) Raport wstępny Inspektora Nadzoru(Raport Wstępny),
b) Raport miesięczny Inspektora Nadzoru (Raport Miesięczny),
c) Raport Końcowy dla Robót Budowlanych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921923097
7.3.3) Ulica: Ul. Łazy Kostkowskie 25A,
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
jakie przetargi wygrała firma
"EKOTRANS - Laboratorium Drogowe" Hanna Kic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Czas realizacji niniejszej umowy może zostać odpowiednio przedłużony lub skrócony w przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2024 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.