Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00350940/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana: nawierzchni parkingu, dróg wewnętrznych, ciągów pieszych i sieci wodociągowej oraz budowa kanalizacji deszczowej przy budynku siedziby Dyrekcji WPN w m. Krzywe 82
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.wrona@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0190d25-2ad9-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana: nawierzchni parkingu, dróg wewnętrznych, ciągów pieszych i sieci wodociągowej oraz budowa kanalizacji deszczowej przy budynku siedziby Dyrekcji WPN w m. Krzywe 822.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0190d25-2ad9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029569/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 wymiana nawierzchni parkingu przed siedzibą WPN Krzywe 82 wraz z wymianą podziemnych instalacji wodociagowych i kanalizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGB-212/44/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Rozebranie istniejących nawierzchni w tym
a. chodnik z kostki betonowej i płyt chodnikowych
b. nawierzchnie z płyt ażurowych
c. drogi dojazdowe i parkingi z betonu cementowego
d. krawężniki o obrzeża
2) Roboty ziemne w tym
a. korytowanie pod roboty nawierzchniowe:
b. wykarczowanie krzaków
c. Przygotowanie terenu i wykonanie trawników wraz z wymianą gruntu rodzimego (zapiaszczona glina z domieszką ziemi urodzajnej) na ziemię urodzajną, warstwą grubości 0,15 m z zasiewem traw i nawożeniem
3) Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej ok. 2 500 m2 w tym
a. drogi dojazdowe szer. 4,0÷6,0 m i place manewrowe z kostki betonowej o wym. 10 x 20 cm i gr. 8 cm (szara)
b. parkingi dla samochodów osobowych - 32 miejsca postojowe o wym. 2,5 x 5,0 m w tym 5 miejsc postojowych usytuowanych pod kątem 45° oraz 3 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6 x 6,0 m; - kostka betonowa o wym. 10 x 20 cm i gr. 8 cm (grafit/szary-linie rozdzielające stanowiska)
c. chodniki szer. 1,5÷2,0m; kostka betonowa o wym. 10 x 20 cm i gr. 8 cm (szary),
d. montaż krawężników i obrzeży
e. odtworzenie nawierzchni istniejących ciągów pieszych po robotach instalacyjnych
f. schody terenowe; kostka betonowa o wym. 10 x 20 cm bez fazowa gr. 8 cm (szary),
g. wykonanie przepustów dwudzielnych AROT A PS 110 mm - 125 m
h. dostawa ławek parkowych 1 szt. oraz koszy na śmieci 3 szt.
4) Wymiana oświetlenia zewnętrznego w tym:
a. Wymiana 3 sztuk stalowych słupów oświetleniowych na aluminiowe z oprawami led na wysięgnikach. Wysokość słupa 7 m.
b. Łożenie kabla ziemnego do zasilania 4 sztuk latarń ulicznych wraz z montażem wyłącznika zmierzchowego
5) Wymiana wewnętrznej sieci wodociągowej ok. 150 mb w tym:
a. Ułożenie rur z polietylenu o średnicy zewnętrznej 160 mm
b. Ułożenie rur z polietylenu o średnicy zewnętrznej 90 mm
c. Instalacja na wykonanej sieci wodociągowej 2 sztuk hydrantów p.poż 80 mm
d. Odłączenie likwidowanej części wodociągu od zasilania i podłączenie nowo wykonanej sieci
6) Modernizacja i rozbudowa kanalizacji deszczowej ok. 210 m w tym:
a. Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC 250 mm
b. Instalacja studzienek rewizyjnych d=100 cm 6 sztuk
c. Montaż wpustów ulicznych d=500 mm 8 szt
d. Dostawa i podłączenie do sieci kanalizacji deszczowej separatora węglowodorów 1 szt.
7) Rozbiórka istniejących i budowa w tym samym miejscu nowych studni rewizyjnych na istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej d =1200 mm 6 sztuk wraz z wykonaniem otworów i podłączeniem rurociągów ( 3 szt. na studnię)
8) Likwidacja otworu studziennego zgodnie z warunkami określonymi w aktualnie obowiązującej ustawie Prawo geologiczne i górnicze oraz zgodnie z decyzją Starosty Suwalskiego z dnia 12.11.2020 znak OŚR.6530.2.2020 zatwierdzającą Projekt robót geologicznych w celu wykonania likwidacji otworu studziennego nr 2. Studnia wykonana była jako „zrzutowa” dla instalacji pompy ciepła, wobec czego nigdy nie były w niej instalowane jakiekolwiek urządzenia elektryczne, sygnalizacyjne oraz hydrauliczne. Ze względu na brak wystarczająco wydajnej warstwy wodonośnej studnia nie była eksploatowana.
Likwidacja obejmie w szczególności wykonanie następujących robót:
a. Demontaż żelbetonowej pokrywy i obudowy studni wykonanej z kręgów betonowych śr. 200 cm
b. Przygotowanie terenu i ustawienie urządzenia wiertniczego
c. Wydobycie kolumny filtrowej i likwidacja otworu poprzez jego zasypanie dążąc do odtworzenia pierwotnego stanu budowy geologicznej oraz zachowania izolacji użytkowej warstwy wodonośnej,
d. Zasypanie pozostałej w otworze kolumny rur w przypadku jej zaklinowania lub zerwania
e. Wypełnienie wykopu po zlikwidowanej obudowie (zgodnie z projektem likwidacji otworu)
f. Zaślepienie rury osłonowej służącej do wprowadzenia do studni rurociągu zrzutowego z pompy ciepła.
g. Uporządkowanie terenu zajętego pod roboty związane z likwidacją otworu i odtworzenie żwirowej nawierzchni placu.
h. Zapewnienie nadzoru i kierownictwa nad realizacją robót geologicznych przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje określone przepisami ustawy Prawo geologiczne i górnicze.
i. Opracowanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów związanych z rozpoczęciem, realizacją robót i zakończeniem likwidacji studni w tym:
a) Mapa dokumentacyjna z oznaczeniem lokalizacji zlikwidowanej studni oraz studni eksploatowanych na ujęciu.
b) Kartę informacyjna zlikwidowanego otworu.
c) Dokumentację geologiczną zlikwidowanego otworu wykonaną przez uprawnionego geologa w ilości 3 egzemplarzy w postaci papierowej i 1 egzemplarza na nośniku elektronicznym
9) Wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych w trakcie budowy
10) Uporządkowanie terenu przyległego do placu budowy
11) Sprawowanie funkcji kierownika budowy i prowadzenie dokumentacji budowy
12) Obsługa geodezyjna budowy włącznie z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1216137,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2120718,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1216137,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ANDRZEJ SITKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790286243
7.3.3) Ulica: ul. Pogodna 44
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ANDRZEJ SITKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY ANDRZEJ SITKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1216137,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-15INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.