Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Świetlicy Wiejskiej na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOBYLIN-BORZYMY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 11
1.5.2.) Miejscowość: Kobylin-Borzymy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 862743003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Świetlicy Wiejskiej na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146ef24e-311a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń Świetlicy Wiejskiej na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji inwestycji dotyczącej remont pomieszczeń Świetlicy Wiejskiej na potrzeby utworzenia Klubu „Senior+” w miejscowości Kobylin-Borzymy.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ, na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje:
- wykucie istniejących ościeżnic drzwi wewnętrznych wraz z ich demontażem, bez zmiany lokalizacji i wymiarów otworów drzwiowych – szt. 3;
- demontaż ist. stolarki drzwiowej i okiennej;
- demontaż ist. parapetów,
- skucie/ demontaż ist. warstw posadzki w pomieszczeniu nr 1.2,
- skucie/rozbiórka ist. posadzki przy wejściu do budynku na salę główną,
- demontaż ist. sufitu podwieszanego w części socjalno-gospodarczego,
- zamurowanie ist. otworu okiennego wewnątrz i drzwiowego w ścianie zewnętrznej,
- ocieplenie budynku z wykonaniem wyprawki elewacyjnej w miejscu zamurowania otworu drzwiowego,
- wykonanie nowych warstw posadzki w projektowanym węźle sanitarnym oraz pomieszczeniach socjalno-gospodarczych,
- wymurowanie ścian działowych wg dyspozycji rysunkowych,
- montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- montaż przepływowych podgrzewaczy wody w toaletach, - szt. 2,
- montaż nowej stolarki okiennej w miejscu otworu drzwiowego przeznaczonego do likwidacji,
- wykonanie nowych warstw wykończenia posadzek i ścian w projektowanym węźle sanitarnym oraz pomieszczeniach socjalno-gospodarczych,
- wykonanie sufitów podwieszanych modułowych w projektowanym węźle sanitarnym oraz
pomieszczeniach socjalno-gospodarczych,
- montaż urządzeń oraz wyposażenia.
- remont przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe;
- całkowitą wymianę instalacji elektrycznych i sanitarnych uwzględniając nową aranżacje;
- nową wentylację grawitacyjną oraz wentylację wspomaganą mechanicznie wraz z montażem kominków dachowych;
- dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych 5,0 kW - komplet instalacji (zmiana mocy z przedmiaru: 3,6 kW).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262449,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262449,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262449,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Marek Dąbkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231016973
7.3.3) Ulica: Cieciorki 1A
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Marek Dąbkowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Marek Dąbkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262449,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.