eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Dąbrowa"Budowa świetlicy kontenerowej o pow. około 70 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Białuń i Kicko"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy kontenerowej o pow. około 70 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Białuń i Kicko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Dąbrowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Stara Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.gasiorek@staradabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staradabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa świetlicy kontenerowej o pow. około 70 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Białuń i Kicko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08db983-3a5c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020557/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „Budowa świetlicy kontenerowej o pow. około 70 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Białuń i Kicko”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360626/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.3.11.2022.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Zaprojektowanie i budowa świetlic w miejscowości Białuń i Kicko wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 1486000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Świadczenie usług pełnego Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z rozliczeniem rzeczowofinansowym inwestycji dla części dotyczącej świetlic w miejscowości Białuń i Kicko”

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 44580,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 1 dotyczącej robót budowlanych złożono ofertę wycenioną na 2.669.100,00 zł brutto, która po złożeniu oferty dodatkowej została obniżona do kwoty 2.137.125,00 zł brutto. Na realizację Części 1 Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 1.827.780,00 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2137125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137125,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 2 została złożona jedna oferta. Niestety dalsze prowadzenie postępowania w części 2-giej w sytuacji unieważnienia procedury w części 1-szej prowadziłoby do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, która musiałaby być unieważniona. Realizacja usług nadzoru nad robotami budowlanymi jest uzasadniona tylko i wyłącznie wówczas, gdy dojdzie do wyboru wykonawcy robót budowlanych. W prowadzonym postępowaniu nie można dokonać wyboru wykonawcy, a co za tym idzie aktualizuje się przesłanka unieważnienia tej części postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., zgodnie z którym unieważnia się procedurę w sytuacji gdy jest ona obarczona niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.