eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont systemu sygnalizacji pożaru - SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN



Ogłoszenie z dnia 2022-11-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławkowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-016

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 19 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@isez.pan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isez.pan.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4f763bde-b352-4304-b50e-47fe0c00b2af

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowa i badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65ce169c-40b0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031186/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372579/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1: Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:
a) demontaż istniejących instalacji wczesnego ostrzegania pożarowego i oddymiania,
b) utylizacja istniejących czujek jonizacyjnych,
c) dostawa i montaż centrali i sygnalizatorów przeciwpożarowych spełniających aktualne wymagania przeciwpożarowe,
d) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorami przez Państwową Straż Pożarną,
e) szkolenia personelu w zakresie obsługi i eksploatacji nowych systemów.
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 1 – załącznik nr 4.1 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 1 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 269353,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2: Remont systemu wentylacji mechanicznej i części dachu w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:
a) demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej N1, N2, TGE oraz istniejącej automatyki sterującej,
b) demontaż istniejących wentylatorów dachowych,
c) montaż nowych central wentylacyjnych oraz instalacja,
d) przystosowanie podejść istniejących kanałów wentylacyjnych do central wentylacyjnych,
e) regulacja wydatków powietrza, oznakowanie, uruchomienie systemów wentylacyjnych,
f) konfiguracja i wizualizacja systemów wentylacji wraz z integracją z kotłownią,
g) montaż nowych nasad kominowych,
h) wymiana uszkodzonych płyt poliwęglanowych w świetlikach dachowych,
i) doszczelnienie pokrycia kominów wentylacyjnych na dachu budynku;
2. 2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 2 – załącznik nr 4.2 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 2 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 122684,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 3: Wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:
a) przygotowanie otworu pod drzwi, w tym demontaż starych drzwi,
b) montaż 2 szt. drzwi wewnętrznych aluminiowych jednoskrzydłowych EI30 - dymoszczelnych;
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 3 – załącznik nr 4.3 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 3 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 29394,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną – Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ELEKTROINSTAL Miechów Spółka z o. o.; ul. Józefa Piłsudskiego 70A, 32-200 Miechów z ceną ofertową 281 322,81 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 141 536,10 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281322,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281322,81 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w zadaniu nr 2 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert w zadaniu nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.