Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00359933/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81)8276900
1.5.8.) Numer faksu: (81)8273550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670bdff0-3a41-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088361/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawy mięsa, wędlin - wieprzowych i drobiowych oraz dostawy mrożonek /warzywa, mięso drobiowe, garmażerka do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00359933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.15.2022.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim - łopatka wieprzowa bez skóry i kości mrożona nienastrzykiwana pakowana próżniowo od 2 kg do 5 kg - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 82000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim -1. KIEŁBASA ZWYCZAJNA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
2. KIEŁBASA MORTADELA HOMOGENIZOWANA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
3. KIEŁBASA PIWNA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
4. KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
5. KIEŁBASA SZYNKOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
6. SMALEC – termin przydatności min. 30 dni od dnia dostawy
7. PASZTET DROBIOWY (blok) – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
8. KIEŁBASA ŚNIADANIOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
9. MIELONKA TYROLSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
10. KIEŁBASA CHŁOPSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
11. KIEŁBASA CZOSNKOWA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
12. KIEŁBASA LITEWSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
13. KIEŁBASA ŻYWIECKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
14. KIELBASA ŚLĄSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
15. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA - termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
16. KIEŁBASA MORTADELA DROBIOWA – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
17. POLĘDWICA DROBIOWA – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
18. PARÓWKI DROBIOWE – termin przydatności do spożycia min. 12 dni od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 258000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięsa, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim1. ĆWIARTKA Z KURCZAKA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
2. MARCHEW MROŻONA KOSTKA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
3. MIESZANKA WARZYWNA MROŻONA /zupa jarzynowa/ 7 SKŁADNIKOWA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
4. KALAFIOR MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
5. USZKA Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
6. RYBA MROŻONA KOSTKA glazura max. 10% - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
7. BROKUŁY MROŻONE - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
8. BRUKSELKA MROŻONA - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
9. MIĘSO MIELONE DROBIOWE – MROŻONE op. do 1 kg - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
10. SZPINAK ROZDROBNIONY MROŻONY - termin przydatności do spożycia min. 45 dni od dnia dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WĘDZONKA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 681-19-44-560 REGON: 120386647
7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 100
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WĘDZONKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373487,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 768-183-85-28 REGON:366213672
7.3.3) Ulica: Dąbrowa 6
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119669,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food MD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 697-234-50-89 REGON:369505932
7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-10-31INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego "ON" na 2025 r. dla OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.