Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00249018/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00299026/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00301606/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00305074/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8886595
1.5.8.) Numer faksu: 81 8886596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f10db4-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038915/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22843683,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach, tj. budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach na działce nr 196 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką obecnych obiektów komendy przy ul. Lubelskiej 51 w Puławach.
2. Lokalizacja inwestycji: Puławy, ul. Lubelska 51, powiat puławski,
dz. nr ewid. 196.
3. W ramach przedmiotowego zamówienia należy w szczególności:
a) dokonać rozbiórki budynków KP PSP w Puławach przy ul. Lubelskiej 51 w Puławach;
b) wybudować nowy budynek, który będzie stanowić nową siedzibę KP PSP
w Puławach;
c) wykonać instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
d) wykonać instalacje elektryczne i fotowoltaiczne w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
e) wykonać instalacje telekomunikacyjne w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
f) wykonać niezbędną infrastrukturę drogową.
4. Dane techniczne projektowanego budynku:
- powierzchnia zabudowy: 1983,67 m2,
- powierzchnia użytkowa:
• budynek KP PSP w Puławach - 2564,67m2 (1667,55 parter+897,12 piętro);
• budynek magazynowy z pomieszczeniem gromadzenia odpadów stałych 89,32m2
- kubatura: 16 509 m3, w tym:
• budynek KP PSP w Puławach – 16 034,00m3
• budynek magazynowy z pomieszczeniem gromadzenia odpadów stałych 475,0m3.
5. Zamawiający dysponuje ostatecznym pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Puławskiego, tj. Decyzją nr AB.6740.9.173.2021 z dnia 24 marca 2021 r., która stała się ostateczna w dniu 21 kwietnia 2021 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
42942000-1 - Piece i akcesoria
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
30213100-6 - Komputery przenośne
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30191400-8 - Niszczarki
42716120-5 - Pralki
42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30231320-6 - Monitory dotykowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
35121700-5 - Systemy alarmowe
48820000-2 - Serwery
32413100-2 - Rutery sieciowe
30213000-5 - Komputery osobiste
32551200-2 - Centrale telefoniczne
32236000-6 - Radiotelefony
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
48952000-6 - System nagłaśniający
42961100-1 - System kontroli dostępu
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30243992,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36690000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30243992,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO – HANDLOWYCH "NOWBUD" ALEKSANDER NOWAK, EDWARD BRACKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571004649
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 261
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-551
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Na dzień podpisania umowy Podwykonawcy nie są jeszcze znani. Wykonawca zamierza zlecić podwykonawstwo w następującym zakresie: wykonanie robót branży sanitarnej, wykonanie robót branży elektrycznej, dostawa i montaż stolarki, dostawa i montaż dźwigu, wykonanie prac zagospodarowania terenu. Podwykonawcy będą zgłaszani w trakcie wykonywania umowy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30243992,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- PRENUMRATA CZASOPISM ZAGRANICZNYCH NA ROK 2025
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.