eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyBUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029375

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 51

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8886595

1.5.8.) Numer faksu: 81 8886596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f10db4-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038915/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PL.2370.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22843683,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach, tj. budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Puławach na działce nr 196 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką obecnych obiektów komendy przy ul. Lubelskiej 51 w Puławach.
2. Lokalizacja inwestycji: Puławy, ul. Lubelska 51, powiat puławski,
dz. nr ewid. 196.
3. W ramach przedmiotowego zamówienia należy w szczególności:
a) dokonać rozbiórki budynków KP PSP w Puławach przy ul. Lubelskiej 51 w Puławach;
b) wybudować nowy budynek, który będzie stanowić nową siedzibę KP PSP
w Puławach;
c) wykonać instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
d) wykonać instalacje elektryczne i fotowoltaiczne w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
e) wykonać instalacje telekomunikacyjne w nowo budowanym budynku głównym KP PSP w Puławach;
f) wykonać niezbędną infrastrukturę drogową.
4. Dane techniczne projektowanego budynku:
- powierzchnia zabudowy: 1983,67 m2,
- powierzchnia użytkowa:
• budynek KP PSP w Puławach - 2564,67m2 (1667,55 parter+897,12 piętro);
• budynek magazynowy z pomieszczeniem gromadzenia odpadów stałych 89,32m2
- kubatura: 16 509 m3, w tym:
• budynek KP PSP w Puławach – 16 034,00m3
• budynek magazynowy z pomieszczeniem gromadzenia odpadów stałych 475,0m3.
5. Zamawiający dysponuje ostatecznym pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Puławskiego, tj. Decyzją nr AB.6740.9.173.2021 z dnia 24 marca 2021 r., która stała się ostateczna w dniu 21 kwietnia 2021 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

42942000-1 - Piece i akcesoria

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

32324600-6 - Telewizory cyfrowe

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

30213100-6 - Komputery przenośne

30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

30191400-8 - Niszczarki

42716120-5 - Pralki

42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem

42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

39713410-0 - Maszyny do czyszczenia podłóg

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

35121700-5 - Systemy alarmowe

48820000-2 - Serwery

32413100-2 - Rutery sieciowe

30213000-5 - Komputery osobiste

32551200-2 - Centrale telefoniczne

32236000-6 - Radiotelefony

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

48952000-6 - System nagłaśniający

42961100-1 - System kontroli dostępu

92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30243992,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36690000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30243992,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANO – HANDLOWYCH "NOWBUD" ALEKSANDER NOWAK, EDWARD BRACKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571004649

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 261

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-551

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na dzień podpisania umowy Podwykonawcy nie są jeszcze znani. Wykonawca zamierza zlecić podwykonawstwo w następującym zakresie: wykonanie robót branży sanitarnej, wykonanie robót branży elektrycznej, dostawa i montaż stolarki, dostawa i montaż dźwigu, wykonanie prac zagospodarowania terenu. Podwykonawcy będą zgłaszani w trakcie wykonywania umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30243992,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.