eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlemieńZaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: „Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ślemień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 148

1.5.2.) Miejscowość: Ślemień

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-323

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 33 865 40 98

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 33 865 40 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slemien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-565a03c2-2173-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: „Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565a03c2-2173-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038952/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 802940,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: „Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu”- czwarte postępowanie. Teren objęty inwestycją położony jest na ogólnodostępnym terenie wiejskim w Ślemieniu przy ulicy Żywieckiej i obejmuje działki nr 180 oraz 181/2.
2. W zakres zamówienia, wchodzi opracowanie:
- kompleksowej dokumentacji projektowej, poprzez wykonanie:
- koncepcji architektoniczno- przestrzennej w uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
- projektu zagospodarowania terenu sporządzony na mapie do celów projektowych,
- dokumentacji projektowej w ilości 4 egz. ( strefa ochrony konserwatorskiej i archeologicznej),
- projektu budowlano-wykonawczego,
- kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie wszelkich pozwoleń na budowę, zgłoszeń, uzgodnień ( w tym uzgodnienie z instytucjami branżowymi i Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków) i materiałów niezbędnych do zgłoszenia w/w zadania wraz ze zgłoszeniem w imieniu Zamawiającego robót we właściwym organie, pozwalającym na ich realizację ( z odpowiednim wynikającym z przepisów wyprzedzeniem);
oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie zadań objętych zamówieniem ( dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia dodatkowego wchodzących w skład zagospodarowania terenu), w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe,
- uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz dokumentów do przekazania obiektu budowlanego do użytkowania, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, dostarczenie wymaganych atestów, aprobat, certyfikatów itp.) związanych z zadaniem opisanym w PFU.
3. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71510000-6 - Usługi badania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592871,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETPOLONIA M.Koczot, A. Toma Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072112272

7.3.4) Miejscowość: Stryszawa 178C

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.