Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00322898/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00328094/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Z.1 – Bud. urządz. do zjazdu lin. w Glinkach (...)Z.2 – Bud. placu zabaw w Wiskitnie, Z.3 – Bud. placu zabaw w soł. Gogolin, gm. Koronowo, Z.4 – Zagosp. terenu rek. – sport. w Samociążku(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.tobolewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Z.1 – Bud. urządz. do zjazdu lin. w Glinkach (...)Z.2 – Bud. placu zabaw w Wiskitnie, Z.3 – Bud. placu zabaw w soł. Gogolin, gm. Koronowo, Z.4 – Zagosp. terenu rek. – sport. w Samociążku(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60cb336b-1d67-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024434/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa placów zabaw na terenie Gminy Koronowo w miejscowościach Wiskitno, Gogolin, Samociążek, Glinki, Wierzchucin Królewski etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EFR na rzecz ROW w ramach PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306976/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 - Budowa urządzenia do zjazdu linowego w Glinkach – fundusz sołeckiZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):
- Ręczne usunięcie humusu wraz z wywozem,
- Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod fundamenty,
- Wykonanie warstwy podsypkowej wraz z jej zagęszczeniem,
- Ułożenie geowłókniny,
- Wykonanie warstwy z pasku zagęszczonej mechanicznie,
- Dostawa i montaż urządzenia do zjazdu linowego.
Wymagane:
- przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,
- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 25830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie 2 – Budowa placu zabaw w WiskitnieZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):
a) Prace przygotowawcze:
- mechaniczne karczowanie krzaków,
- rozbiórka i utylizacja nieczynnego słupa oświetleniowego,
- wywóz i utylizacja gruzu oraz gałęzi,
b) Wykonanie ogrodzenia:
- wykopanie dołów wraz z osadzeniem słupków,
- montaż podmurówki, montaż przęseł ogrodzeniowych wraz z furtką,
c) Wykonanie nawierzchni z trawy siewem,
d) Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów:
- piaskownica sześciokątna wraz z wypełnieniem piaskiem,
- bujak,
- huśtawka wagowa,
- zestaw zabawowy,
- karuzela pojedyncza,
- huśtawka bocianie gniazdo,
- huśtawka podwójna,
e) Dostawa i montaż urządzeń strefy fitness wraz z wykonaniem fundamentów :
- wyciskanie siedząc,
- orbitrek,
- wioślarz,
- motyl zewnętrzny,
- drabinka,
f) Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego wraz z wykonaniem fundamentów:
- ławki stalowe,
- kosz na śmieci,
- stojak dla rowerów,
- tablica regulaminowa.
Wymagane:
- przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,
- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262300-4 - Betonowanie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 82397,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie 3 - Budowa palcu zabaw w sołectwie Gogolin, gm. KoronowoZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):
a) Zakup oraz montaż urządzeń małej architektury na placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów:
- huśtawka podwójna,
- huśtawka ważka,
- bujak na sprężynie – konik,
- bujak na sprężynie – traktor,
- karuzela tarczowa,
b) Zakup oraz montaż urządzeń siłowni zewnętrznej z wykonaniem fundamentów na prętach zbrojeniowych w podłożu betonowym:
- orbitrek i biegacz na pylonie,
- rower,
- wyciskanie siedząc,
- twister i wahadło na pylonie,
c) Zakup oraz montaż urządzeń małej architektury z wykonaniem fundamentów:
- ławki z oparciem,
- kosz na śmieci,
d) Wykonanie nawierzchni placu zabaw i siłowni zewnętrznej:
- wykonanie prac pomiarowych wraz z pracami ziemnymi i utylizacją urobku,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku wraz z jej zagęszczeniem,
e) Wykonanie nasadzeń:
- przygotowanie podłoża pod wykonanie trawników dywanowych siewem,
- zagęszczenie podłoża walcem,
- podlanie terenu po zasianiu trawy.
Wymagane:
- przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,
- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 82397,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie 4 – Zagospodarowanie terenu rekreacyjno – sportowego w Samociążku – fundusz sołeckiZakres robót (zgodnie z projektem budowlanym i poglądowo z przedmiarem robót):
a) Prace demontażowe wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z terenu rozbiórki:
- rozebranie istniejącego drewnianego ogrodzenia,
- demontaż ławki (2 kpl.),
- demontaż zestawu zabawowego,
- demontaż huśtawki wahadłowej dwuosobowej,
- demontaż tablicy regulaminowej,
- demontaż kosza na śmieci,
- wywiezienie i utylizacja materiałów z terenu rozbiórki,
b) Zieleń (prace polegające m.in. na wykaszaniu chwastów, karczowanie drzew, średnica pni 16-20 cm – przycięcie gałęzi, karczowanie krzewów, wywóz powstałych odpadów zielonych, karpiny, gałęzi i ich utylizacja),
c) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych:
- zestaw wielofunkcyjny – tor przeszkód wraz z wykonaniem fundamentów,
- karuzela tarczowa wraz z wykonaniem fundamentów,
- huśtawka wahadłowa z bocianim gniazdem wraz z wykonaniem fundamentów;
d) Dostawa i montaż wyposażenia dodatkowego:
- ławka z oparciem (2 szt.) – o wymiarach 1,70x0,60 (konstrukcja ławki ze stali malowanej proszkowo, siedzisko i oparcie wykonane z desek, ławka montowana na stałe bezpośrednio w gruncie,
- kosz na śmieci (1 szt.) konstrukcji metalowej o wymiarach 0,45x0,30 m, wysokość 1,00 m, pojemność 30l, konstrukcja malowana proszkowo, wsad wykonany z blachy 1,5 mm, całość cynkowana ogniowo, kosz montowany na stałe bezpośrednio w gruncie,
- tablica informacyjna regulaminowa placu zabaw (1 szt.) o wymiarach 0,65x0,1x1,8 m z rury konstrukcyjnej o przekroju 48x3 mm, ocynkowanej i malowanej proszkowo, tablica wykonana z płyty HPL,
e) Utworzenie nawierzchni bezpiecznej wokół zamontowanych urządzeń zabawowych (wymienionych w pkt. c).
Nawierzchnię z piasku płukanego należy wykonać zachowując wymagane wymiary określone w dokumentacji technicznej urządzenia i przy zachowaniu następującej kolejności robót:
- zdjęcie warstwy darni i humusu gr. 0,40 m,
- ułożenie geowłókniny w celu odseparowania gruntu rodzimego od piasku,
- wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku płukanego o frakcji 0,2-2,0 mm o grubości warstwy min 0,40 m.
Wymagane:
- przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie standardy funkcjonalne, techniczne i jakościowe,
- aktualne atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, certyfikaty, dokument stwierdzający sposób zagospodarowania odpadów, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 65067,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50493,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670330543
7.3.3) Ulica: Chmurna 12A/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-411
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136664,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258725,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182507,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670330543
7.3.3) Ulica: Chmurna 12A/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-411
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182507,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82397,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135395,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82397,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670330543
7.3.3) Ulica: Chmurna 12A/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-411
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82397,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290393,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Hnadlowe Małgorzata Kosmecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670330543
7.3.3) Ulica: Chmurna 12A/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-411
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Handlowe Małgorzata Kosmecka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A (dawniej Rbo-1) od ul. Fiołkowej do ul. Długiej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.