Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDUCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA
1.5.2.) Miejscowość: Widuchowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-120
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 72 55
1.5.8.) Numer faksu: 91 416 72 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@widuchowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.widuchowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://widuchowa.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e732b4-24a5-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023834/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 "Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISR.271.4.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 962927,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje :
1. Remont ulicy Drzewiarzy w Krzywinie na terenie działki nr 416/5 obręb ewid. Krzywin , który będzie polegał na wymianie warstw bitumicznych jezdni oraz pobocza gruntowego na długości ok. 220 m. Całość zadania realizowana będzie w obszarze nieruchomości drogowej (użytek „dr”). W ramach inwestycji przewiduje się remont nawierzchni jezdni, remont poboczy gruntowych, regulację urządzeń infrastruktury podziemnej .Bilans powierzchni : powierzchnia remontowanej drogi wyniesie ok. 1570 m² w tym: remont nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej – ok. 1400 m², remont poboczy gruntowych o konstrukcji z mieszanki niezwiązanej – ok. 170 m²
2. Remont ulicy Zielonej w Widuchowej na terenie działek nr 96, 224 obręb ewid. Widuchowa 2 oraz działka nr 198 obręb ewid. Widuchowa 1, który będzie polegał na wymianie warstw bitumicznych jezdni oraz pobocza gruntowego na długości ok. 683 m. Całość zadania realizowana będzie w obszarze nieruchomości drogowej (użytek „dr”). W ramach inwestycji przewiduje się remont nawierzchni jezdni, remont poboczy gruntowych, regulację urządzeń infrastruktury podziemnej .Bilans powierzchni : powierzchnia remontowanej drogi wyniesie ok. 3 800 m², w tym: remont nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej – ok. 3 350 m², remont poboczy gruntowych o konstrukcji z mieszanki niezwiązanej – ok. 450 m²
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w dokumentacji projektowej oraz SST.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991990,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1152965,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991990,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DDrogowo-Usługowe DROMAX Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2810084283
7.3.3) Ulica: Gorzowska 36
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991990,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
- "Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Chotylub wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.