eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widuchowa"Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIDUCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684924

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA

1.5.2.) Miejscowość: Widuchowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 72 55

1.5.8.) Numer faksu: 91 416 72 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: org@widuchowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.widuchowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://widuchowa.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12e732b4-24a5-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023834/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Remont dróg gminnych w Widuchowej i Krzywinie" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356312

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISR.271.4.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 962927,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje :
1. Remont ulicy Drzewiarzy w Krzywinie na terenie działki nr 416/5 obręb ewid. Krzywin , który będzie polegał na wymianie warstw bitumicznych jezdni oraz pobocza gruntowego na długości ok. 220 m. Całość zadania realizowana będzie w obszarze nieruchomości drogowej (użytek „dr”). W ramach inwestycji przewiduje się remont nawierzchni jezdni, remont poboczy gruntowych, regulację urządzeń infrastruktury podziemnej .Bilans powierzchni : powierzchnia remontowanej drogi wyniesie ok. 1570 m² w tym: remont nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej – ok. 1400 m², remont poboczy gruntowych o konstrukcji z mieszanki niezwiązanej – ok. 170 m²

2. Remont ulicy Zielonej w Widuchowej na terenie działek nr 96, 224 obręb ewid. Widuchowa 2 oraz działka nr 198 obręb ewid. Widuchowa 1, który będzie polegał na wymianie warstw bitumicznych jezdni oraz pobocza gruntowego na długości ok. 683 m. Całość zadania realizowana będzie w obszarze nieruchomości drogowej (użytek „dr”). W ramach inwestycji przewiduje się remont nawierzchni jezdni, remont poboczy gruntowych, regulację urządzeń infrastruktury podziemnej .Bilans powierzchni : powierzchnia remontowanej drogi wyniesie ok. 3 800 m², w tym: remont nawierzchni jezdni o nawierzchni bitumicznej – ok. 3 350 m², remont poboczy gruntowych o konstrukcji z mieszanki niezwiązanej – ok. 450 m²

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w dokumentacji projektowej oraz SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991990,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1152965,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991990,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DDrogowo-Usługowe DROMAX Ryszard Kobierski i Karol Kobierski s.c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2810084283

7.3.3) Ulica: Gorzowska 36

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991990,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.