eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszOlkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Olkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/946664

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Olkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bda1a05-33ac-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028190/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Olkusz z KLIMATEM - zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Działanie: Transformacja Klimatyczna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Olkusz z KLIMATEM – zielono-niebieska rewitalizacja olkuskiej starówki.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac :
1) Przebudowę fragmentów nawierzchni utwardzonej zachodniej pierzei rynku, związanej z wymianą pięciu lip i powiększeniem powierzchni biologicznie czynnych wokół tych drzew oraz wokół dwóch pozostałych, rosnących obecnie przy tej pierzei, a także nasadzenie roślin okrywowych pod drzewami;
2)Przebudowę fragmentów nawierzchni utwardzonej płyty rynku, związanej z nasadzeniem dwóch grup drzew wraz roślinami okrywowymi w kwaterach wpisanych w rysunek tej nawierzchni, zastosowanie systemów antykompresyjnych pod przejściami dla pieszych pomiędzy klombami;
3) Przebudowę istniejących zieleńców we wschodniej części płyty rynku, w związku z wymianą przeznaczonych do wycinki wiśni na lipy, polegającą na likwidacji części krawężników i obniżeniu pozostałych;
4) Wykonanie szczelnych zbiorników na wody opadowe (retencyjne), które będą wykorzystywane do podlewania projektowanej i istniejącej zieleni. Powstaną dwa zbiorniki w rejonie zieleńców w zachodniej części rynku, zasilane wodą opadową z rur spustowych budynku UMiG i jeden zbiornik na płycie rynku zasilany wodą opadową z wpustów drogowych, które znajdują się na nawierzchniach pieszych oraz instalacje elektryczne zasilania pomp;
5) Wykonanie instalacji nawadniających (kropelkowo) zieleń projektowaną i istniejącą (automatyczny system nawadniania) wodą zgromadzoną w zbiornikach retencyjnych;
6) Wykonanie instalacji wodociągowej zasilającej zbiorniki w okresach suszy, dla wykorzystania instalacji nawadniających do podlewania roślin;
7) Wykonanie remontu izolacji poziomej i pionowej na stropie i fragmentach ścian zewnętrznych podziemnego obiektu mieszczącego funkcję trasy turystycznej w piwnicach dawnego ratusza średniowiecznego zewnętrznych;
8) Związane z remontem roboty drogowe polegające na rozbiórce istniejących warstw nawierzchni utwardzonej nad stropem przekrywającym obiekt, a następnie po wykonaniu izolacji, odtworzenie tych warstw, przywracając wcześniejszy rysunek posadzki;
9) Wykonanie robót usuwających nieszczelności występujących w stojących na płycie stropowej w/w obiektu murach kamiennych, w tym przekrycie murów wysokich obróbką blacharską i murków niskich płytami betonowymi prefabrykowanymi oraz nieszczelności w miejscu przejścia przez zewnętrzną ścianę żelbetową kanałów wentylacji mechanicznej i nieszczelności w otworze muru wysokiego przylegającego do przeszklonej kubatury wejścia do podziemia;
10) Wyremontowanie uszkodzonych fragmentów nawierzchni utwardzonej rynku;
11) Wyremontowanie drewnianej sceny przylegającej do murów kamiennych.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
a) Zapewnienia nadzoru archeologicznego na terenie inwestycji, podczas prac ziemnych dotyczących izolacji pionowej budynku dawnego ratusza oraz komór przewiertowych. W przypadku natrafienia na obiekty archeologiczne lub warstwy kulturowe nadzór należy zastąpić ratowniczymi badaniami archeologicznymi. Na badania archeologiczne należy wyprzedająco uzyskać w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Krakowie odrębne pozwolenie.
b) Usunięcia 14 drzew zgodnie z Zezwoleniem Nr ZN-III.5146.76.2023 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków z dnia 25.07.2023 oraz zapewnienie nadzoru ornitologa na koszt Wykonawcy.
c) Zapewnienia odpowiedniej jakości materiału z którego będzie wykonana izolacja i uszczelnienie podziemnego obiektu mieszczącego relikty średniowiecznego ratusza tj. by był on objęty minimum 15 letnią gwarancją.
d) W ramach udzielonej gwarancji, przez pierwsze dwa lata obowiązywania gwarancji ponoszenia kosztów serwisowania instalacji nawadniającej wraz z utrzymaniem zieleni. Zakres serwisowania:
- przeprowadzenie rozruchu technicznego instalacji,
- przegląd okresowy, w tym konserwacja, regulacja i serwis instalacji technologicznych co 4-6 tygodni zapewniające bezawaryjną pracę,
- pielęgnację zieleni i nasadzeń zapewniającej prawidłowy wzrost i rozwój – na bieżąco,
- przeszkolenie dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji nawadniającej przez cały rok.
e) Wykonania jednej tablicy Informacyjnej wg. przykładowego wzoru tablicy dla programu regionalnego dostępnego w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji na str. 20 link: https://fundusze.malopolska.pl/node/6028.
f) Dobór zespołu nadzorującego prace branżowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.