eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówBudowa siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Budowa siłowni zewnętrznej oraz rozbudowa skateparku jako miejsce rekreacji w Parku Sulecha w Sulechowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Budowa siłowni zewnętrznej
oraz rozbudowa skateparku jako miejsce rekreacji w Parku Sulecha w Sulechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-743e7067-4e16-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Budowa siłowni zewnętrznej
oraz rozbudowa skateparku jako miejsce rekreacji w Parku Sulecha w Sulechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743e7067-4e16-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Budowa siłowni zewnętrznej oraz rozbudowa skateparku jako miejsce rekreacji w Parku Sulecha w Sulechowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 41726,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na zakupie (nabycie prawa własności), dostarczeniu (transport) i montażu niżej wymienionych nowych urządzeń: na działce nr ewid. 113, 114 i 110/8 w m. Sulechów przy ul. Kusocińskiego zgodnie z załącznikiem do umowy – projektem zagospodarowania terenu:
1. kołowrotek nożny - 1 szt.,

Wymiary urządzenia:
Wysokość 80 cm ± 5 cm
Długość 55 cm ± 5 cm
Szerokość 55 cm ± 5 cm






2. wiosło - 1 szt.,


Wymiary urządzenia:
Wysokość 80 cm ± 5 cm
Długość 110 cm ± 5 cm
Szerokość 95 cm± 5 cm

3. koła małe + słup nośny + koło duże - 1 szt.,

Wymiary urządzenia:
Wysokość 175 cm ± 5 cm
Długość 115 cm ± 5 cm
Szerokość 120 cm ± 5 cm

4. motyl + słup nośny + podciąg - 1 szt.,


Wymiary urządzenia:
Wysokość 180 cm ± 5 cm
Długość 250 cm ± 5 cm
Szerokość 95 cm ± 5 cm

5. twister + biegacz + wahadło - 1 szt.

Wymiary urządzenia:
Wysokość 120 cm ± 5 cm
Długość 255 cm ± 5 cm
Szerokość 75 cm ± 5 cm

6. kosz na odpady – 1 szt.

Wymiary urządzenia
szerokość 50 cm ± 5 cm
wysokość 70 cm ± 5 cm


7. tablica informacyjna – 1 szt.

Wymiary urządzenia
szerokość 5 cm ± 5 cm
wysokość 180 cm ± 5 cm

8. ławka metalowa z oparciem – 2 szt.

Wymiary urządzenia
szerokość 120 cm ± 5 cm
wysokość 120 cm ± 5 cm
Długość 160 cm + 10 cm


Zdjęcia urządzeń są poglądowe.
2 Montażu urządzeń opisanych powyżej, należy dokonać z zachowaniem następujących warunków szczegółowych:
a) Elementy metalowe urządzenia muszą być ocynkowane i malowane proszkowo.
b) Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połączenia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wystające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1.
c) Urządzenia muszą mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produkcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa.
d) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN.
e) Wykonawca zapewni dostarczenie urządzenia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem.
f) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady
i wyrówna teren przy montowanym urządzeniu).
3. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych
w zakresie wykonania placu zabaw w miejscowości Sulechów do Starostwa Powiatowego
w Zielonej Górze Delegatura w Sulechowie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do wniosku.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania utwardzenia terenu siłowni zgodnie z planem zagospodarowania terenu i wytycznymi Wykonawcy.
6. W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca obowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki urządzeń, co Strony potwierdzą stosownym protokołem.
7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych polegających na montażu urządzeń objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
8. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę prac, podział zamówienia na części byłby nieracjonalny oraz mógłby zwiększyć koszty wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby wywołać również nadmierne trudności techniczne oraz potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w jednym stosunkowo małym obiekcie, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
11. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 51 324,18 zł brutto, natomiast oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 78 713,85 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.