Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-087aa5b2-3478-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług – Przedsiębiorstwu Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. 2) zostało
przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym opublikowanym Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:515407-2022:TEXT:PL:HTML) pod numerem 022/S 182-515407 z dnia 21.09.2022 r. 3) zamówienie
będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług w zakresie konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta
Miasta Inowrocławia, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu
jego wartości; 4) nie minęły 3 lata od
udzielenia zamówienia podstawowego (umowa została zawarta 8 listopada 2022 r.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta
Miasta Inowrocławia: 1) konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe,
z kostki betonowej i brukowej) oraz chodników, w szczególności: a) prace rozbiórkowe, b) naprawa cząstkowa
nawierzchni bitumicznych, chodników z kostki betonowej, granitowej z płyt betonowych, c) frezowanie
nawierzchni bitumicznych, d) położenie warstw konstrukcyjnych, e) położenie, wymiana płyt betonowych, f)
wymiana krawężników, g) regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, zaworów
i zasuw; 2) konserwacja i naprawy dróg gruntowych, w szczególności: a) profilowanie nawierzchni dróg
równiarką z recyklerem, z zagęszczeniem walcem, b) naprawa nawierzchni z uzupełnieniem ubytków żużlem
paleniskowym lub tłuczniem lub destruktem bitumicznym lub mielonym gruzem, c) ścinka poboczy ścinarką
mechaniczną, d) ułożenie nawierzchni z płyt, e) wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z
gruzu, f) regulacja włazów drogowych, g) konserwacja i udrożnienie rowów, h) kopanie rowów odwadniających
trapezowych z profilowaniem skarp w trakcie wykonywania nowych odcinków dróg, i) zapewnienie w trakcie
wykonywania robót warunków wilgotnościowych ograniczających zapylenie od stosownego materiału
przeznaczonego do naprawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501628
7.3.3) Ulica: ul. Budowlana
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji budynków komunalnych w Inowrocławiu
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Naprawa urządzeń szkolno-treningowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Obsługa serwisowa systemu KD oraz systemu CCTV w Wielkopolskim Centrum Onkologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.