eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-087aa5b2-3478-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zostaje udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług – Przedsiębiorstwu Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. 2) zostało
przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym opublikowanym Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:515407-2022:TEXT:PL:HTML) pod numerem 022/S 182-515407 z dnia 21.09.2022 r. 3) zamówienie
będzie polegać na powtórzeniu podobnych usług w zakresie konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta
Miasta Inowrocławia, jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczeniu
jego wartości; 4) nie minęły 3 lata od
udzielenia zamówienia podstawowego (umowa została zawarta 8 listopada 2022 r.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta
Miasta Inowrocławia: 1) konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe,
z kostki betonowej i brukowej) oraz chodników, w szczególności: a) prace rozbiórkowe, b) naprawa cząstkowa
nawierzchni bitumicznych, chodników z kostki betonowej, granitowej z płyt betonowych, c) frezowanie
nawierzchni bitumicznych, d) położenie warstw konstrukcyjnych, e) położenie, wymiana płyt betonowych, f)
wymiana krawężników, g) regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, zaworów
i zasuw; 2) konserwacja i naprawy dróg gruntowych, w szczególności: a) profilowanie nawierzchni dróg
równiarką z recyklerem, z zagęszczeniem walcem, b) naprawa nawierzchni z uzupełnieniem ubytków żużlem
paleniskowym lub tłuczniem lub destruktem bitumicznym lub mielonym gruzem, c) ścinka poboczy ścinarką
mechaniczną, d) ułożenie nawierzchni z płyt, e) wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z
gruzu, f) regulacja włazów drogowych, g) konserwacja i udrożnienie rowów, h) kopanie rowów odwadniających
trapezowych z profilowaniem skarp w trakcie wykonywania nowych odcinków dróg, i) zapewnienie w trakcie
wykonywania robót warunków wilgotnościowych ograniczających zapylenie od stosownego materiału
przeznaczonego do naprawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501628

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.