Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366379/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i sukcesywna dostawa oraz załadunek do kotłowni maksymalnie 360 ton węgla kamiennego (ekomiału, ekogroszku i kostki ) o wartości kalorycznej minimum 25MJ/kg dla potrzeb Gminy Zadzim.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zadzim 44
1.5.2.) Miejscowość: Zadzim
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 6786160
1.5.8.) Numer faksu: 43 6786660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https//miniportal.uzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i sukcesywna dostawa oraz załadunek do kotłowni maksymalnie 360 ton węgla kamiennego (ekomiału, ekogroszku i kostki ) o wartości kalorycznej minimum 25MJ/kg dla potrzeb Gminy Zadzim.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61e5d5db-3e58-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa węgla (ekogroszku i ekomiału) dla potrzeb Gminy Zadzim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.341.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zgłaszanym pisemnie do Wykonawcy przez Zamawiającego, oraz załadunek do kotłowni nie więcej niż 360 ton węgla kamiennego w tym:
1. ekomiału nie więcej niż 250 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir – minimum 24 MJ/kg;
- popiół Ar - nie więcej niż 12%;
- siarka Str – nie więcej niż 1,2%
2. ekogroszku nie więcej niż 100 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir – minimum 25 MJ/kg;
- uziarnienie – 5 – 25 mm;
- popiół Ar - nie więcej niż 10%;
- siarka Str – nie więcej niż 1,0%
3. kostki nie więcej niż 10 ton o parametrach:
- wartość opałowa Qir – minimum 25 MJ/kg;
- popiół Ar - nie więcej niż 10%;
- siarka Str – nie więcej niż 1,0%
Zamawiający informuje, że będzie wyrywkowo prowadził kontrolę kaloryczności węgla.
Węgiel będzie dostarczany dla potrzeb Zespołu Szkół w Zadzimiu i Urzędu Gminy w Zadzimiu. Ilość jednorazowej dostawy do jednego miejsca dostawy nie może przekroczyć 10 ton. Zamówienia na poszczególne dostawy wykonywane będą pisemnie. Miejsce dostawy i załadunku dla Zespołu Szkół w Zadzimiu: Kazimierzew 38; 99-232 Zadzim dla Urzędu Gminy w Zadzimiu: Zadzim 44, 99-232 Zadzim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1190886,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910446,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGROL Tomasz Magdziak, Maciej Magdziak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730149079
7.3.3) Ulica: Kazimierzew 14
7.3.4) Miejscowość: Zadzim
7.3.5) Kod pocztowy: 99-232
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAGROL"TOMASZ MAGDZIAK, MACIEJ MAGDZIAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MAGROL"TOMASZ MAGDZIAK, MACIEJ MAGDZIAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910446,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.