eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzymREMONT CZEŚCI DACHU, BALKONÓW, TARASÓW ORAZ POMIESZCZENIA NA IV KONDYGNACJI, GMACHU AMBASADY RP W RZYMIE.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZEŚCI DACHU, BALKONÓW, TARASÓW ORAZ POMIESZCZENIA NA IV KONDYGNACJI, GMACHU AMBASADY RP W RZYMIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Rzymie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80431580580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: P.P. Rubens 20

1.5.2.) Miejscowość: Rzym

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-197

1.5.5.) Kraj: Włochy

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: ITI43 - Roma

1.5.7.) Numer telefonu: +390636204204

1.5.8.) Numer faksu: +39063217895

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzym.amb.sekretariat@msz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wlochy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gov.pl/web/wlochy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ambasada RP

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT CZEŚCI DACHU, BALKONÓW, TARASÓW ORAZ POMIESZCZENIA NA IV KONDYGNACJI, GMACHU AMBASADY RP W RZYMIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0a887be-1a32-4121-be67-460b11d1a0f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00258439/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT CZEŚCI DACHU, BALKONÓW, TARASÓW ORAZ POMIESZCZENIA NA IV KONDYGNACJI, GMACHU AMBASADY RP W RZYMIE.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z 21.01.2021 o służbie zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 538 000 Euro dla robót budowlanych

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 270.04.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48822000 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont północno-zachodniej części dachu, balkonów i tarasów oraz pomieszczenia na 4 piętrze gmachu Ambasady RP w Rzymie w trybie ,,projektuj i buduj". Adres budynku Via Pietro Paolo Rubens 20, 00197 Rzym.
W szczególności zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych pozwoleń u władz miejscowych, wykonanie robót remontowych łącznie z przywróceniem stanu technicznego i estetycznego dachu, balkonów, tarasów oraz pomieszczenia na 4 piętrze do stanu najlepszego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488220,00 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488220,00 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488220,00 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane TB.INVEST Tomasz Brzeziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841352935

7.3.3) Ulica: Jabłoniowej 20 lok. 312

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480220,00 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.