Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00178144/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00248837/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2022/BZP 00418478/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2021/BZP 00247712/01 - Wynik z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00247712/02 - Wynik z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Węgorzynie – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgorzyno
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685964
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Węgorzyno
1.4.3.) Kod pocztowy: 73-155
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: + 48 91 39 71 567
1.4.8.) Numer faksu: +48 91 39 71 567
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wegorzyno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wegorzyno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418589
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00367726/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Data zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
2021-10-27
Po zmianie:
2022-07-25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
a) Na etapie realizacji prac związanych z utwardzeniem, pomimo podniesienia terenu, okazało się, iż rzędna spodu istniejącego fundamentu budynku na sąsiedniej działce znajduję się od 11,5 do 71,5 cm powyżej rzędnej nawierzchni drogi, co mogło skutkować osunięciem się istniejącego budynku.
b) W dokumentacji projektowej nie zaprojektowano do wykonania nabitki drewnianej budowanych zadaszeń. W związku z powyższym, iż pokrycie stanowi tylko blacha dachówkowa to Zamawiający zdecydował się na wykończenie części dolnej przedmiotowych daszków poprzez wykonanie nabitki drewnianej.
Po zmianie:
a) Na etapie realizacji prac związanych z utwardzeniem, pomimo podniesienia terenu, okazało się, iż rzędna spodu istniejącego fundamentu budynku na sąsiedniej działce znajduję się od 11,5 do 71,5 cm powyżej rzędnej nawierzchni drogi, co mogło skutkować osunięciem się istniejącego budynku.
b) w związku z faktem, iż istniejąca kanalizacja deszczowa znajduje się 10 cm powyżej rzędnej projektowej oraz z uwagi na konieczność podniesienia rzędnych utwardzeń w rejonie skarp przy nasypie PKP, wymusiło to konieczność podniesienia wykonanej już posadzki w garażu policji z rzędnej 94,46 do rzędnej 94,66 i tym samym zrównania posadzek budynków garażu policji z budynkiem straży i budynkiem policji, co spowoduje zabezpieczenia budynku garażu policji przed spływem wód deszczowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
a) Na etapie realizacji prac związanych z utwardzeniem, pomimo podniesienia terenu, okazało się, iż rzędna spodu istniejącego fundamentu budynku na sąsiedniej działce znajduję się od 11,5 do 71,5 cm powyżej rzędnej nawierzchni drogi, co mogło skutkować osunięciem się istniejącego budynku.
b) W dokumentacji projektowej nie zaprojektowano do wykonania nabitki drewnianej budowanych zadaszeń. W związku z powyższym, iż pokrycie stanowi tylko blacha dachówkowa to Zamawiający zdecydował się na wykończenie części dolnej przedmiotowych daszków poprzez wykonanie nabitki drewnianej.
Po zmianie:
c.d przyczyn i opisu dokonania zmiany
c) W dokumentacji projektowej nie zaprojektowano do wykonania nabitki drewnianej budowanych zadaszeń. W związku z powyższym, iż pokrycie stanowi tylko blacha dachówkowa to Zamawiający zdecydował się na wykończenie części dolnej przedmiotowych daszków poprzez wykonanie nabitki drewnianej.
d) zasobniki ciepłej wody użytkowej zaprojektowano w częściach nieogrzewanych (pomiędzy kratownicami) do których jest bardzo utrudniony dostęp, uzgodniono że zostaną one przeniesione i zamontowane w garażu straży, co zabezpieczy je przed zamarzaniem oraz umożliwi łatwiejszy dostęp. W związku z powyższym występuje także konieczność montażu dodatkowej pompy cyrkulacyjnej wraz z dodatkową instalacją wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji dla budynku policji, celem zmniejszenia nakładów eksploatacyjnych związanych z dostawą ciepłej wody do punktu poboru.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5.1. Wartość zmiany umowy Przed zmianą:
3942179,23
Po zmianie:
83990,01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
a) Na etapie realizacji prac związanych z utwardzeniem, pomimo podniesienia terenu, okazało się, iż rzędna spodu istniejącego fundamentu budynku na sąsiedniej działce znajduję się od 11,5 do 71,5 cm powyżej rzędnej nawierzchni drogi, co mogło skutkować osunięciem się istniejącego budynku. W związku z czym Inspektor nadzoru w dniu 26 kwietnia 2022 r. wstrzymał wszelkie roboty ziemne w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku do dnia 18.07.2022 r. Jednocześnie Zamawiający zwrócił się do projektanta o pilne rozwiązanie projektowe niniejszego problemu. W związku z faktem iż projektant nie rozwiązał powstałego problemu, Wykonawca zaproponował rozwiązanie w postaci dodatkowego montażu prefabrykatów betonowych w kształcie litery „L” na długości 30 mb w celu zabezpieczenia istniejącego budynku. Rozwiązanie to zostało wspólnie z Inspektorem Nadzoru omówione (uznane za najbardziej racjonalne i efektywne w zaistniałej sytuacji) i zaakceptowane.
b) W dokumentacji projektowej nie zaprojektowano do wykonania nabitki drewnianej budowanych zadaszeń. W związku z powyższym, iż pokrycie stanowi tylko blacha dachówkowa to Zamawiający zdecydował się na wykończenie części dolnej przedmiotowych daszków poprzez wykonanie nabitki drewnianej.
Po zmianie:
a) Na etapie realizacji prac związanych z utwardzeniem, pomimo podniesienia terenu, okazało się, iż rzędna spodu istniejącego fundamentu budynku na sąsiedniej działce znajduję się od 11,5 do 71,5 cm powyżej rzędnej nawierzchni drogi, co mogło skutkować osunięciem się istniejącego budynku. W związku z czym Inspektor nadzoru w dniu 26 kwietnia 2022 r. wstrzymał wszelkie roboty ziemne w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku do dnia 18.07.2022 r. Jednocześnie Zamawiający zwrócił się do projektanta o pilne rozwiązanie projektowe niniejszego problemu. W związku z faktem iż projektant nie rozwiązał powstałego problemu, Wykonawca zaproponował rozwiązanie w postaci dodatkowego montażu prefabrykatów betonowych w kształcie litery „L” na długości 30 mb w celu zabezpieczenia istniejącego budynku. Rozwiązanie to zostało wspólnie z Inspektorem Nadzoru omówione (uznane za najbardziej racjonalne i efektywne w zaistniałej sytuacji) i zaakceptowane.
b) w związku z faktem, iż istniejąca kanalizacja deszczowa znajduje się 10 cm powyżej rzędnej projektowej oraz z uwagi na konieczność podniesienia rzędnych utwardzeń w rejonie skarp przy nasypie PKP, wymusiło to konieczność podniesienia wykonanej już posadzki w garażu policji z rzędnej 94,46 do rzędnej 94,66 i tym samym zrównania posadzek budynków garażu policji z budynkiem straży i budynkiem policji, co spowoduje zabezpieczenia budynku garażu policji przed spływem wód deszczowych.
c) W dokumentacji projektowej nie zaprojektowano do wykonania nabitki drewnianej budowanych zadaszeń. W związku z powyższym, iż pokrycie stanowi tylko blacha dachówkowa to Zamawiający zdecydował się na wykończenie części dolnej przedmiotowych daszków poprzez wykonanie nabitki drewnianej.
d) zasobniki ciepłej wody użytkowej zaprojektowano w częściach nieogrzewanych (pomiędzy kratownicami) do których jest bardzo utrudniony dostęp, uzgodniono że zostaną one przeniesione i zamontowane w garażu straży, co zabezpieczy je przed zamarzaniem oraz umożliwi łatwiejszy dostęp. W związku z powyższym występuje także konieczność montażu dodatkowej pompy cyrkulacyjnej wraz z dodatkową instalacją wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji dla budynku policji, celem zmniejszenia nakładów eksploatacyjnych związanych z dostawą ciepłej wody do punktu poboru.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.