Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095679/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2023/BZP 00000506/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384368691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 323 30 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kegw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38156338-a513-11ec-baa2-b6d934483bfb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ekspertyzy techniczne nośności konstrukcji dachowych budynków użyteczności publicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38156338-a513-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020359/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie ekspertyz technicznych nośności dachów budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/III/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.
Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.
Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
• Część I
1. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 im. Księdza Kardynała Karola Wojtyły, ul. Kluczborska 3, 31-271 Kraków,
2. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 107 im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego,
ul. Zdrowa 6, 31-216 Kraków,
3. Szkoła Podstawowa nr 93 im. Lucjana Rydla, ul. Szlachtowskiego 31, 30-132 Kraków.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.
Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.
Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
• Część II
1. Szkoła Podstawowa nr 86 im. Powstańców Śląskich, os. Jagiellońskie 18, 31-833 Kraków,
2. Szkoła Podstawowa nr 129 im. Kornela Makuszyńskiego, os. Na Wzgórzach 13A, 31-722 Kraków,
3. Żłobek Samorządowy nr 30, ul. Majora 18, 31-422 Kraków.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyz stanu technicznego oraz nośności konstrukcji dachów budynków użyteczności publicznej należących do Gminy Miejskiej Kraków.Celem zamówienia jest uzyskanie, oddzielnie dla każdego obiektu, dokumentu oceniającego stan techniczny dachów oraz informacji o dopuszczalnym dodatkowym obciążeniu dachu pod kątem możliwości jego obciążenia instalacją fotowoltaiczną (ocena musi zostać poparta badaniami i wyliczeniami wytrzymałościowymi). Ekspertyzy powinny być kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Stanowić będą podstawę do podjęcia dalszych działań, związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznych.
Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 3 części.
Zakres zamówienia częściowego:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część III
1. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41, 30-725 Kraków,
2. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41A, 30-725 Kraków,
3. Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41B, 30-725 Kraków,
4. Szkoła Podstawowa Nr 123 im. Gen. Józefa Bema, ul. Okólna 16, 30-684 Kraków.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 2 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
• Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) – załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
3. Realizacja zamówienia winna nastąpić maksymalnie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z.U.H. Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263
7.3.3) Ulica: Kościuszki 31
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21660,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69741,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21660,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z. U. H. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263
7.3.3) Ulica: Kościuszki 31
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21660,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25092,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92988,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25092,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budoserwis Z.U.H. Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272163263
7.3.3) Ulica: Kościuszki 31
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25092,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.