Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506529/01 - Wynik z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2022 roku. ZG.270.1.21.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lutowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutowiska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 13 461 01 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2022 roku. ZG.270.1.21.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0faa160e-5856-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00215515/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty remontowe dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lutowiska w 2022 roku. ZG.270.1.21.2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna, w tym drogą telefoniczna, jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności
nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej
Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska lub przy użyciu poczty
elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych
przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z
Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin”
oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej
linkiem, i stosować do niej.
2. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub
spakowanych folderów (pliki można skompresować), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji
wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Nadleśnictwo Lutowiska 4 38-713
Lutowiska;
2. Przedstawicielem administratora jest Nadleśniczy Rafał Osiecki, z administratorem można skontaktować się pisemnie pod
Adresem Nadleśnictwo Lutowiska 4 38-713 Lutowiska, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: + 48 13 461 01 68;
3. Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego zawiera pkt. 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.21.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1041385,97 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi leśne Olchowiec, nr inw. 242/34.
Zakres robót obejmuje wykonanie naprawy tłuczniowych poboczy drogi i odcinka nawierzchni tłuczniowej utrwalonej powierzchniowo emulsją asfaltową o długości 705,0 m na drodze leśnej Olchowiec nr inw. 242/34 na terenie gminy Czarna, teren Nadleśnictwa Lutowiska, a także mechaniczne oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych.
4.2.5.) Wartość części: 345753,55 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji:1) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia).
3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.
4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena oferowana brutto - 60%,
Wydłużenie okresu gwarancji - 40%.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w ust. 3 poniżej.
3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert („Wc”) zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
Wc - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).
b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji („Wg”) na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego wymaganego Okresu Gwarancji (tj. 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał w umowie wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność tej liczby). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków).
W przypadku podania w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ):
- liczby miesięcy nie będącej krotnością liczby 3 – do oceny zostanie przyjęta liczba miesięcy będąca wielokrotnością liczby 3 mieszcząca się w liczbie podanej w formularzu oferty,
- liczby miesięcy z ułamkami – do oceny zostanie przyjęta jedynie całkowita część tej liczby,
- liczby ujemnej - oferta zostanie odrzucona (oznaczać to będzie bowiem skrócenie wymaganego okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy),
- liczby „0” albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium.
W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następującego schematu:
wydłużenie okresu gwarancji o:
liczba punktów:
3 miesiące - 10 pkt
6 miesięcy - 20 pkt
9 miesięcy - 30 pkt
12 miesięcy - 40 pkt
W przypadku zaoferowania wydłużenia okresu Gwarancji o ponad 12 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy.
4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wwyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = Wc + Wg
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont ciągu komunikacyjnego odejmującego drogi leśne: Dwernik 25 nr inw 242/39 i Dwernik-Nasiczne nr inw. 242/727.
Zakres robót obejmuje wykonanie odcinkowych napraw nawierzchni tłuczniowych i nawierzchni tłuczniowych utrwalonych powierzchniowo emulsją asfaltową na drodze leśnej Dwernik 25 nr inw 242/39 i Dwernik-Nasiczne nr inw.242/727, w gminie Lutowiska, teren Nadleśnictwa Lutowiska, a także mechaniczne profilowanie i zagęszczanie tłuczniowych poboczy drogowych oraz oczyszczenie z namułów rowów przydrożnych i naprawę istniejących przepustów rurowych tych dróg.
4.2.5.) Wartość części: 695632,42 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji:1) Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia i zakończenia).
3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.
4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena oferowana brutto - 60%,
Wydłużenie okresu gwarancji - 40%.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w ust. 3 poniżej.
3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert („Wc”) zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
Wc - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).
b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji („Wg”) na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego wymaganego Okresu Gwarancji (tj. 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał w umowie wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność tej liczby). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków).
W przypadku podania w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ):
- liczby miesięcy nie będącej krotnością liczby 3 – do oceny zostanie przyjęta liczba miesięcy będąca wielokrotnością liczby 3 mieszcząca się w liczbie podanej w formularzu oferty,
- liczby miesięcy z ułamkami – do oceny zostanie przyjęta jedynie całkowita część tej liczby,
- liczby ujemnej - oferta zostanie odrzucona (oznaczać to będzie bowiem skrócenie wymaganego okresu gwarancji poniżej 24 miesięcy),
- liczby „0” albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium.
W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu następującego schematu:
wydłużenie okresu gwarancji o:
liczba punktów:
3 miesiące - 10 pkt
6 miesięcy - 20 pkt
9 miesięcy - 30 pkt
12 miesięcy - 40 pkt
W przypadku zaoferowania wydłużenia okresu Gwarancji o ponad 12 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy.
4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wwyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = Wc + Wg
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:1) W zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował (zakończył i przekazał inwestorowi) należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (na podstawie jednej umowy) polegającą na budowie, przebudowie lub remontach dróg, o łącznej wartości nie niższej niż 200 tys. zł brutto,
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone w następujący sposób: wartość zrealizowanych robót – wg średniego kursu NBP z dnia podanego, jako termin wykonania zamówienia (tj. dnia zakończenia realizacji zamówienia). Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed tym dniem.
Nie jest wymagane dysponowanie w/w doświadczeniem na każdą część osobno.
2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami kierownika budowy posiadającego: uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm. albo odpowiadające im inne uprawnienie dopuszczone prawem.
Nie jest wymagane dysponowanie w/w osobą na każdą część osobno.
W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 r., poz. 2351, ze zm.) z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1646, ze zm.).
3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi sprzętem:
- koparką podsiębierną kołową o poj. łyżki min. 0,25 m3,
- walcem drogowym o masie własnej min.10 ton,
- równiarką drogową,
- transportem samochodowym - minimum 2 samochody ciężarowe o ładowności min. 10 ton każdy.
Nie jest wymagane dysponowanie w/w potencjałem technicznym na każdą część osobno.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:
1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1, ust. 4 i ust. 5 oraz w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1), pkt 2) i pkt 3) SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 1) powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
b) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Uwaga: W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje pełnomocnik ujawniony, na podstawie art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 541), w systemie teleinformatycznym CEIDG, konieczne jest przedłożenie wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielonego tej osobie
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.
2. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (na każdą część oddzielnie).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, z uwzględnieniem wymagań zawartych w Karcie gwarancyjnej, stanowiącej załącznik do umowy.2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych zmian.
4. Wzór umowy, o którym mowa powyżej, zawiera postanowienia dotyczące podwykonawstwa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą na strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres strony internetowej Zamawiającego - profilu nabywcy:http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.