Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU WODOCIĄGÓW KANALIZACJI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŚWIEBODZINIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: ZWKiUK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska 37
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 852 12 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.jaronska@jerzmanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA POTRZEBY ZAKŁADU WODOCIĄGÓW KANALIZACJI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W ŚWIEBODZINIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3949aa05-3996-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGO/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240380,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zgodnie z harmonogramem dostaw opisanym w pkt. 5 załącznika nr 2 do SWZ, sprzedaż i dostarczenie na adres: Stacja Przeładunku Odpadów Komunalnych w m. Jeziory 55, 66-200 Świebodzin, fabrycznie nowych worków z folii LDPE na odpady komunalne z nadrukiem, w następujących kolorach, o określonych parametrach i w opisanych niżej ilościach:
a) worek w kolorze żółtym 120l, min. grubość folii 0,03 mm, szerokość x długość 700 mm x 1050 mm, ilość łącznie: 168 000 szt.
b) worek w kolorze niebieskim 120l, min. grubość folii 0,03 mm, szerokość x długość 700 mm x 1050 mm, ilość łącznie: 70 000 szt.
c) worek w kolorze brązowym 80l, min. grubość folii 0,05 mm, szerokość x długość 600 mm x 800 mm, ilość łącznie: 168 000 szt.
d) worek w kolorze zielonym 80l, min. grubość folii 0,05 mm, szerokość x długość 600 mm x 800 mm, ilość łącznie: 70 000 szt.
2. Łączna ilość worków objętych zamówieniem: 476.000 szt.
3. Miejsce realizacji zamówienia (dostarczenia worków): Stacja Przeładunkowa Odpadów Komunalnych w m. Jeziory 55, 66-200 Świebodzin.
4. Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w każdym z miesięcy objętych zamówieniem, w ilości, zakresie i częstotliwości określonej w tabeli ujętej w pkt. 5 załącznika nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44174000-0 - Folia
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O. O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W sekcji VI.6.2 i 6.3 oraz VIII.8.2 ogłoszenia Zamawiający wskazał ceny netto (stawka podatku VAT wynosi 23%).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek/paczek pocztowych
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa worków na odpady komunalne.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.