Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352451/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00381476/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE DOMU LUDOWEGO W HARBUTOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a86a14b-225f-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE DOMU LUDOWEGO W HARBUTOWICACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a86a14b-225f-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046676/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace remontowo-konserwatorskie Domu Ludowego w Harbutowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja murowanego budynku Domu Ludowego położonego na działce nr 1635/2 w Harbutowicach.
2. Obiekt jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Sułkowice i wszystkie prace przy renowacji elewacji obiektu odbywać się będą pod nadzorem Komisji konserwatorskiej.
3. Do zadań ww. komisji należeć będzie również zatwierdzenie materiałów wykończeniowych i kolorystyki.
4. W skład komisji muszą wchodzić: konserwator dzieł sztuki nadzorujący prowadzone prace, kierownik budowy, inspektor nadzoru inwestorskiego oraz przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Sułkowicach a jej powołanie leży po stronie Wykonawcy.
5. Zadanie polegało będzie na remoncie i konserwacji elewacji budynku wraz ze schodami Domu Ludowego w Harbutowicach (Gmina Sułkowice) oraz piwnicami, a w szczególności:
• remoncie i konserwacji ścian fundamentowych i piwnic, w tym z zastosowaniem iniekcji;
• konserwacji cokołu kamiennego;
• remoncie i konserwacji ścian zewnętrznych i tynków;
• demontażu i odtworzeniu murków oporowych schodków na gruncie do piwnic wraz z impregnacją,
• wymianie balustrady i daszku nad drzwiami wejściowymi;
• demontażu istniejących krat okiennych;
• wymianie stolarki okiennej oraz zewnętrznych drzwi drewnianych i stalowych;
• wymianie konstrukcji i poszycia dachu wraz z orynnowaniem i instalacją odgromową,
• wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej fundamentów wraz z wykonaniem drenażu opaskowego oraz opaski od frontu budynku;
• demontażu urządzeń instalacyjnych wraz z ich odtworzeniem, w zakresie niezbędnym do wykonania powyższych robót;
• montażu pionu kanalizacyjnego wraz z jego obudową oraz z odcinkiem podposadzkowym;
• wymurowaniu dodatkowego pionu wentylacyjnego oraz odbudowę pionów wentylacyjnych;
• wykonaniu posadzek piwnic wraz z izolacją oraz tynków wewnętrznych i ścian na poziomie piwnic;
• wykonaniu niezbędnych robót towarzyszących.
6. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji przetargowej, w dokumentacji projektowej oraz w programie prac konserwatorskich elewacji budynku Domu Ludowego w Harbutowicach opracowanym przez Małgorzatę Mrzygłód-Tomasik i w ocenie stanu technicznego budynku Domu Ludowego w Harbutowicach wykonanej przez Roberta Mizerę w lipcu 2021 r.
7. Z zakresu prac wyłącza się roboty wewnątrz budynku na poziomie parteru i poddasza oraz strop nad piwnicą za wyjątkiem wskazanych powyżej.
8. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
9. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1456) obejmują następujące rodzaje czynności: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni ( tj. osoby zajmujące się operowaniem sprzętem budowlanym, osoby wykonujące prace fizyczne) z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
10. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę materiałów/ rozwiązań równoważnych wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia i w załączonej do niej dokumentacji projektowej spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów/urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w dokumentacji projektowej.
11. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z których każda z nich stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia. Zakres i przedmiot zamówienia nie ogranicza konkurencji, podzielenie zamówienia na części wiązało by się ze skoordynowaniem działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogło by poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
14. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.
15. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków. Dofinansowanie przekazywane jest na podstawie Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków nr RPOZ/2022/6484/PolskiLad, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom-Plast Wojciech Kobiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792132073
7.3.4) Miejscowość: Radziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-052
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH KOBIELA P.H.U. "Dom Plast"
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH KOBIELA P.H.U. "Dom Plast"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI SUŁKOWICE
więcej: przetargi SUŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.