eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług pełnienia funkcji pracowników merytorycznych przygotowujących materiały na szkolenia, prowadzących zajęcia, tworzących gry, zadania konkursowe, sędziujących w zawodach (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pełnienia funkcji pracowników merytorycznych przygotowujących materiały na szkolenia, prowadzących zajęcia, tworzących gry, zadania konkursowe, sędziujących w zawodach (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pełnienia funkcji pracowników merytorycznych przygotowujących materiały na szkolenia, prowadzących zajęcia, tworzących gry, zadania konkursowe, sędziujących w zawodach (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35ef16e-3fd2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Centrum Mistrzostwa Informatycznego” (POPC.03.02.00-00.0002/18 z późniejszymi aneksami) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370238/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CMI.383.9.2022.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - pełnienie funkcji pracownika merytorycznego przygotowującego materiały na szkolenia, prowadzącego zajęcia odbywające się w ramach realizacji projektu CMI.
A. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przygotowywanie materiałów z zakresu algorytmiki, programowania i przedmiotów pokrewnych.
2) Prowadzenie zajęć z algorytmiki, programowania i przedmiotów pokrewnych.
3) Przygotowanie konspektów szkoleń organizowanych dla Grantobiorców,
4) Prowadzenie zajęć na szkoleniach dla osób prowadzących koła informatyczne.
Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
B. Liczba godzin realizacji usługi: 100.
Przez godzinę świadczenia usługi rozumie się godzinę dydaktyczą tzn. 45 min.
C. Materiały i zajęcia muszą zostać przygotowane i przeprowadzone w języku polskim.
D. Miejsce wykonania zamówienia: Łódź i/lub praca zdalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 4a i 4b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10750 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część 2 - pełnienie funkcji pracownika merytorycznego tworzącego gry i zadania konkursowe, sędziującego w zawodach odbywających się w ramach realizacji projektu CMI.
A. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przygotowywanie materiałów konkursowych w zawodach algorytmicznych organizowanych w ramach projektu CMI w roku 2022 i 2023.
2) Sędziowanie w zawodach etap I-III (lokalny, regionalny, finał)
3) Tworzenie zadań, gier konkursowych
4) Organizacja zawodów.
Szczegółowy harmonogram zadań, zawodów zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
B. Liczba godzin realizacji usługi: 170.
Przez godzinę świadczenia usługi rozumie się godzinę dydaktyczą tzn. 45 min.
C. Materiały muszą zostać przygotowane w języku polskim.
D. Miejsce wykonania zamówienia: Łódź i/lub praca zdalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 4a i 4b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18275 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Tarasiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89101208733

7.3.3) Ulica: Bartoka 49/4

7.3.4) Miejscowość: ŁÓdź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-553

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18496 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18496 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18496 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Filipowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95070908233

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 63 m.7c

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-009

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18496 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W rubryce "Krajowy numer identyfikacyjny" wpisano PESELe Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.