Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354252/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790199751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops-barglow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gops.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gops.ug.barglow.wrotapodlasia.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c48821-3814-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040635/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 PRZYGOTOWYWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z DOWOZEM DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354252/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137768,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie gorących posiłków składających się z: zupy, drugiego dania, owocu i napoju dla dzieci uczących się wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Bargłów Kościelny, wliczonym w koszty zamówienia, w ilości około 53 gorących posiłków dziennie.
3. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 22.06.2023 r. w dni nauki szkolnej. Ogółem około 165 dni.
4. Szacunkowa dzienna ilość zamawianych gorących posiłków dla poszczególnych szkół wynosi:
- Szkoła Podstawowa w Bargłowie Kościelnym - około 15 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Tanie Starym - około 13 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Kroszewie - około 13 posiłków,
- Szkoła Podstawowa w Łabętniku - około 12 posiłków.
5. Dostawa posiłków przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki w szkole pomiędzy godz. 9:00 a 11:30. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami w/w szkół dokładną godzinę dostawy posiłków. Kaloryczność posiłków zgodna z normami Instytutu Żywności i Żywienia. Minimalny wsad do kotła 11,00 zł.
6. Zamawiający zamawia: przygotowywanie wraz z dowozem gorącego posiłku dla dzieci uczących się w formie: zupy, drugiego dania, owocu i napoju własnym transportem i we własnych termosach gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury posiłków w sposób zgodny z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. Do gorących posiłków dla wszystkich dzieci we wszystkich szkołach, należy dostarczać naczynia (w tym kubeczki) i sztućce jednorazowe. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania następnego dnia wszystkich jednorazowych naczyń i sztućców.
7. Zamawiający wymaga aby zastawa używana do wydawania posiłków była z tworzywa sztucznego spełniającego wymogi bezpieczeństwa.
8. W tygodniu (5 dni roboczych):
- 3 dania mięsne (100g porcja po przygotowaniu), stosując różne techniki kulinarne,
- 1 danie jarskie (200g dania + 50g dodatek), typu naleśniki ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno - jarzynowym, pierogi z zasmażką),
- 1 danie rybne (100g porcja po przygotowaniu), typu ryba w kawałku, paluszki rybne,
- do każdego posiłku zupa (300 ml),
- do każdego posiłku dodatek skrobiowy (150g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie: ziemniaki, ryż, makaron,
- do każdego posiłku dodatek owocowo-warzywny (100g porcja po przygotowaniu), naprzemiennie gotowany i surowy,
- do każdego posiłku napój owocowy (200ml),
- do każdego posiłku owoc/owoce (min. 150g).
9. W każdym daniu musi wystąpić dodatek owocowo-warzywny, napój owocowy oraz owoc. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków dobrej jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym.
10. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. W przeciągu 10 dni roboczych (2 tygodni) dania nie mogą się powtarzać. W przeciągu 3 dni roboczych rodzaj owocu/owoców nie może się powtarzać.
11. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych.
12. Posiłki powinny uwzględniać obecność pełnowartościowego białka (mięso, jaja, ryby) z dodatkiem warzyw i owoców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156622,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156622,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw Granaccy spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461065881
7.3.4) Miejscowość: Bargłów Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 16-320
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PALIW GRANACCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PALIW GRANACCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156622,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BARGŁÓW KOŚCIELNY
więcej: przetargi BARGŁÓW KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków i napojów dla mieszkańców DPS
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.