Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332284/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950221033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orla 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846396091
1.5.8.) Numer faksu: 846393325
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-zamosc
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-463628be-1694-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-463628be-1694-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212400/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332284
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3025-7.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 515837,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane i wykończeniowe polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w piwnicy Prokuratury Okręgowej w Zamościu, której siedziba mieści się na ul. Orlej 2.
3. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem:
1) przygotowanie pomieszczeń poprzez demontaż i wyniesienie regałów jezdnych archiwum oraz innego wyposażenia,
2) zabezpieczenie foliami i innymi środkami urządzeń w pomieszczeniu ciepłowni UPS i serwerowni, których nie da się zdemontować,
3) skucie wszystkich tynków wewnętrznych ścian i sklepień, okładzin ceramicznych wraz z cokołami,
4) wykucie zmurszałych spoin do głębokości ok 2cm,
5) oczyszczenie ścian do uzyskania powierzchni nośnej, czystej, wolnej od pyłu,
6) naniesienie preparatu do zwalczania zagrzybienia, alg, mchów i bakterii,
7) uzupełnienie nieprzepuszczalną dla wody zaprawą rys, spoin i pęknięć,
8) wykonanie uszczelnienia na całej naprawianej powierzchni ścian przy użyciu jednoskładnikowej zaprawy uszczelniającej,
9) wykonanie iniekcji niskociśnieniowych,
10) wykonanie na ścianach zewnętrznych oraz ścianie wewnętrznej oddzielającej część podpiwniczoną od niepodpiwniczonej warstwy tynku wodoodpornego,
11) wykonanie tynku renowacyjnego,
12) gruntowanie ścian oraz wykonanie malowania farbą silikatową o wysokiej paroprzepuszczalności,
13) czyszczenie istniejących koryt sieci kablowych,
14) uprzątnięcie gruzu, powstałych zanieczyszczeń i doprowadzenie pomieszczeń do stanu gotowego dla odbioru prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45410000-4 - Tynkowanie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artseko Michał Złotko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222928345
7.3.3) Ulica: Słonecznikowa 12
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powierzenie wykonania tynków renowacyjnych podwykonawcom. Na dzień sporządzania informacji nazwy podwykonawców nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
- Budowa drogi wewn. działka nr 18/7 w m. Kalinowice - wykonanie dokumentacji.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.