Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367431/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00441231/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu hali sportowej w Dobrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 391-45-28
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 300-01-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobragmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachu hali sportowej w Dobrej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6f58d6-3e92-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038849/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana pokrycia dachu hali sportowej w Dobrej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367431/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na: wymianie pokrycia dachu hali sportowej w Dobrej, uszkodzonego podczas wichury „Nadia”, która nastąpiła w dniach 29-30.01.2022 r.
2. Zakres wykonania robót budowlanych:
1) roboty przygotowawcze (zaplecze, rusztowania, zabezpieczenia terenu budowy itp.);
2) demontaż wszystkich instalacji dachowych (instalacja odgromowa itp.);
3) rozbiórka obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe, itp.);
4) rozbiórka starego pokrycia dachowego wykonanego z płyt warstwowych, blachy trapezowej i świetlika;
5) wykonanie szczegółowego przeglądu istniejącej konstrukcji stalowej głównej, przeprowadzenie niezbędnych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych i w razie konieczności dokonanie niezbędnych napraw, wzmocnień itp., zgodnie z zapisami w ekspertyzie technicznej konstrukcyjnej pn.: „Ekspertyza o przyczynach zerwania pokrycia dachu hali sportowej podczas wichury, wraz z opinią dotyczącą stany technicznego konstrukcji budynku hali i wskazówkami do remontu” wykonanej przez mgr inż. Marka Wąsowicza;
6) roboty transportowe związane z dostawą materiałów i wywozem odpadów budowlanych;
7) montaż dodatkowych płatwi stalowych w miejscu demontowanego świetlika dachowego, identycznych jak istniejące;
8) zabezpieczenie konstrukcji głównej hali do klasy ognioodporności R60;
9) montaż płyt dachowych PIR D 120mm/160mm, moduł 1000 mm z rdzeniem z pianki poliizocyjanurowej, wybrane płyty dachowe powinny spełniać warunek RE15;
10) wykonanie nowych obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe itp.) wg wytycznych dostawcy i producenta zastosowanych płyt dachowych warstwowych,
11) wykonanie nowych instalacji dachowych (instalacja odgromowa itp.),
12) prace zakończające (demontaż zaplecza, rusztowań, uporządkowaniu terenu budowy itp.).
3. Wykonawca wykona w ramach realizacji zadania projekt wykonawczy (techniczny) dla konstrukcji dźwigarów dachowych z uwzględnieniem nośności dźwigarów dachowych, opracowany przez osoby do tego uprawnione (projektant konstrukcji budowlanych).
4. Realizacja robót budowlanych musi zawsze odpowiadać obwiązującym zasadom techniczno-budowlanym i prawnym, dotyczącym danego obiektu i technologii wykonania robót. Przy realizacji zamówienia należy zwrócić szczególną uwagę na obowiązujące w trakcie realizacji przepisy dotyczące ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, ochrony sanitarnej.
5. Przy wykonywaniu robót mogą być stosowane wyłącznie materiały, wyroby, urządzenia dopuszczone do obrotu i odpowiadające wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i przepisach o wyrobach budowlanych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Opisie Technicznym i Ekspertyzie, stanowiącym odpowiednio zał. nr 11 i zał.nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO- TECH Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561850102
7.3.4) Miejscowość: Żółwia Błoć
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO-TECH BUDOWNICTWO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRO-TECH BUDOWNICTWO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90405000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRA
- Remonty dróg gminnych
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.