eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówZakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPATÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-152

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3196093

1.5.8.) Numer faksu: 34 3196081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opatow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opatow.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.opatow.akcessnet.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7be3fe9-2969-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076116/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU 271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153658,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup, dostawa oraz montaż 21 lamp solarnych na potrzeby Gminy Opatów, realizowany w miejscowościach Iwanowice Duże. Iwanowice Małe, Iwanowice Naboków, Wilkowiecko. Projekt dofinansowany z Marszałkowskiego Konkursu „Inicjatywa Sołecka” 2024.
2. Montaż lamp solarnych w następujących miejscowościach:
1) Iwanowice Duże – 6 szt. (40 W)
2) Iwanowice Małe – 4 szt. (40W)
3) Iwanowice Naboków – 4 szt. (40W)
4) Wilkowiecko – 7 szt. (40W)
- Lokalizacja oświetlenia solarnego – Iwanowice Duże, ul. Częstochowska, dz. nr 888.
- Lokalizacja oświetlenia solarnego – Iwanowice Małe, ul. Miodowa, dz. nr 1926/6, 1927/3; ul. Długa, dz. nr 127; ul. Polna, dz. nr 66/5.
- Lokalizacja oświetlenia solarnego – Iwanowice Naboków, dz. nr 110.
- Lokalizacja oświetlenia solarnego – Wilkowiecko, ul. Źródlana, dz. nr 1176; ul. Lipowa, dz. nr 1138; ul. Leszcze, dz. nr 1145; ul. Mikołaja z Wilkowiecko, dz. nr 588/2.
3. Zamawiający wymaga, aby na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 36 – miesięcznej gwarancji jakości.

Minimalne wymagania techniczne:
1. Oprawy LED 40W – 21 szt.
1) Źródło światła: oprawa LED min. 40W
2) Strumień Świetlny: min. 5500lm
3) Barwa światła neutralna
4) Akumulator: litowo-żelazowo-fosforanowa (LiFePO4) o pojemności min. 800Wh
5) Czas pracy lampy: 14h
6) Czas autonomii: min 4 dni
7) System włączania: czujnik zmierzchu
8) Klasa szczelności: min. IP65
9) Ogniwa monokrystaliczne
10) Moc paneli słonecznych: min 180Wp
11) Warunki pracy : -25˚C do +45˚C
12) Rodzaj słupa i wysięgnika oprawy: stal ocynkowana malowana proszkowo w kolorze szarym, o grubości ścianki nie mniejszej niż 4mm, wysokości kompletnej lampy nie mniejszej niż 5,5m i nie większej niż 7m.
13) Fundament pod zastosowany słup: betonowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31527210-1 - Latarnie

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111069,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111069,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo 3D Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321

7.3.3) Ulica: Kijowska 20

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-703

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111069,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.