Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00467529/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 - 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830443232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kolbuszowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d472423e-449f-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 - 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d472423e-449f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025797/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383122/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-2720.I.15.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 975609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć Nr 1Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 1
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Cmolas
Długość dróg do odśnieżania: 51,28 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 165853,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 2
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Niwiska
Długość dróg do odśnieżania: 45,90 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 156097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 3
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Kolbuszowa
Długość dróg do odśnieżania: 69,81 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 234146,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 4
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Raniżów
Długość dróg do odśnieżania: 41,40 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 136585,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 5
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Dzikowiec
Długość dróg do odśnieżania: 58,72 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 6Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Kolbuszowej w sezonie zimowym 2022 – 2023 podzielone na zadania:
Zadanie nr 6
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na terenie Gminy Majdan Królewski
Długość dróg do odśnieżania: 26,33 km
Od Wykonawcy oczekuje się:
- podstawienia do pracy nośnika z pługiem jednostronnym średnim lub ciężkim szer. min. 3 m oraz piaskarki o ładowności co najmniej 5 ton (co najmniej jeden nośnik z pługiem na jedno zadanie),
- gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych /niskie temperatury, zawieje śnieżne, w systemie wielozmianowym, we wszystkie dni tygodnia/,
- dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od momentu powiadomienia nie później jednak niż 1,5 godz. (90 min.) od chwili otrzymania zawiadomienia,
- dokonania podmiany uszkodzonego sprzętu wymagającego dłuższego postoju,
- zachowania ciągłości posypywania w miejscach wyznaczonych,
- zapewnienia na własny koszt (koszt Wykonawcy) materiałów stosowanych do zwalczania śliskości – DO ZWALCZNIA ŚLISKOŚCI NALEŻY STOSOWAĆ 40% MIESZANKĘ PIASKOWO - SOLNĄ.
Skalkulowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z wykonaniem zadania, w tym między innymi w cenie jednostkowej posypywania 1 km wyznaczonych miejsc (Załącznik nr 1) należy min. oprócz ceny materiału ująć koszt przejazdu
środka transportowego z punktu załadunkowego do wyznaczonych miejsc zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych
- W sytuacji wystąpienia wyjątkowych warunków atmosferycznych (gołoledź, zawieje śnieżne, itp.) Zamawiający będzie wymagał podstawienia nośnika sprzętowego w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce (w przypadku wyznaczonych miejsc do posypywania Zamawiający może
wyznaczyć miejsca dodatkowe przeznaczone do posypania). W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający może na wyraźne powiadomienie wysłać jednostki sprzętowe na całe zadanie lub na wybrane drogi danego zadania – zgodnie z załącznikiem Nr 1 – Wykaz dróg powiatowych. Cena jednostkowa podana w ofercie powinna uwzględniać
możliwość zaistnienia powyższych sytuacji. Wykonawca musi dysponować taką ilością materiałów, która umożliwi wykonanie zadania również w przypadku zaistnienia powyższych zdarzeń. Wykonawca przedstawi zamawiającemu wypisane karty pracy sprzętu za każdy dzień wykonywania usługi. Po dokonaniu weryfikacji przez pracownika ZDP Kolbuszowa odbywać będzie się rozliczenie miesięczne lub w przypadku małej ilości wyjazdów dwumiesięczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 87804,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WONDER Agnieszka Cudo - Mytych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 169 38 31
7.3.3) Ulica: ul. Ks. S. Sudoła 143,
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty według których cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę finansową, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty według których cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę finansową, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty według których cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę finansową, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 829,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829,44 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CUDO – USŁUGI Sławomir Cudo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 814 168 87 58
7.3.3) Ulica: ul. Ks. S. Sudoła143
7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 36-122
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty według których cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę finansową, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 970,00 PLN
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - SP_WER"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2"
- Ubezpieczenie Gminy Kolbuszowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.