Og³oszenie z dnia 2022-11-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00468653/01 - Wynik z dnia 2022-11-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6411315
1.5.8.) Numer faksu: 25 6411315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1edc465d-5a96-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00419159
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023982/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e3c94d28-8d86-4c95-ab1f-18d8fde549a83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.p/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „ Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje adres strony prowadzonego postêpowania .Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 25 641 11 13, e-mail: gmina@mokobody.pl,
2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody” nr GP.271.1.20.2022 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej „Pzp”);
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osób bêd±cych stron± umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) przys³uguje Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku administrator mo¿e wyst±piæ o wskazanie dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.1.20.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody przez ca³y rok 2023 przy czym rozpoczêcie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi z dniem 1 stycznia 2023 r. a zakoñczenie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi z dniem 31 grudnia 2023r.
2. Wykaz nieruchomo¶ci, o których mowa w pkt 1, stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy .
3. Podstawê ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych.
4. Zakres przedmiotu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji zamówienia, obejmuje odbieranie z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, zlokalizowanych w gminie Mokobody:
1) niesegregowanych odpadów komunalnych,
2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny obejmuj±cych:
a) papier i tekturê oraz opakowania z papieru i tektury,
b) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych,
c) metale oraz opakowania z metali,
d) opakowania wielomateria³owe,
e) szk³o i opakowania ze szk³a
z zastrze¿eniem, ¿e odpady wymienione w ppkt b, c i d bêd± zbierane ³±cznie w jednym worku,
3) odpady ulegaj±ce biodegradacji – kuchenne z wy³±czeniem odpadów pochodzenia zwierzêcego,
4) odpady ulegaj±ce biodegradacji – odpady zielone,
5) popió³.
6) tekstylia, odzie¿
7) odpady wielkogabarytowe
5. Na terenie gminy Mokobody obowi±zywaæ bêdzie workowy system zbiórki odpadów komunalnych.
6. Szczegó³owy przedmiot zamówienia okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W odniesieniu do ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o nastêpuj±cym znaczeniu:
Cena oferty brutto - waga kryterium 60 % = 60 pkt.
Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40 % = 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum l 00 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone w nastêpuj±cy sposób:
1) Kryterium: Cena (brutto) [C] - 60 pkt.
najni¿sza cena oferty brutto
C = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
2) Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci faktury (jednak nie krótszym ni¿ 7 dni i nie d³u¿szym ni¿ 30 dni) = 40 punktów.
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktury poni¿ej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci faktury powy¿ej wymaganego maksimum, zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin p³atno¶ci faktury zaproponowany przez wykonawcê.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nastêpuj±cy termin p³atno¶ci faktury: 7, 14, 21, 30 dni.
Wykonawcy otrzymaj± nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 7 dni – 25 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 14 dni – 30 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 21 dni – 35 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 30 dni – 40 pkt.
Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury [T] - 40 pkt.
Ca³kowita punktowa warto¶æ oferty liczona bêdzie wg wzoru: O = C + T
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powy¿ej kryteria C + T) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
4.Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu p³atno¶ci faktury ni¿ wy¿ej wymienione przez Wykonawcê w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ bêdzie oznaczaæ, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 30 dniowy termin p³atno¶ci faktury .
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- aktualny wpis do ewidencji dzia³alno¶ci regulowanych prowadzonej przez Wójta Gminy Mokobody dotycz±cej podmiotów uprawnionych do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Mokobody w zakresie odpadów objêtych przedmiotem zamówienia,
- aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. 2021r. poz. 779 z pó¼n. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objêtych niniejszym postêpowaniem lub wpisu do rejestru BDO (Baza Danych Odpadowych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania uprawnieñ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje sprzêtem koniecznym do prawid³owego wykonania zamówienia to jest minimum:
Lp. rodzaj pojazdów Wymagana ilo¶æ pojazdów
1.rodzaj pojazdów-pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, Wymagana ilo¶æ pojazdów -2 szt.
2.rodzaj pojazdów -pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, Wymagana ilo¶æ pojazdów - 2 szt.
3.rodzaj pojazdów - pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej; Wymagana ilo¶æ pojazdów- 1 szt.
Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych powinny spe³niaæ wymagania Dyrektywy 98/69/EC - norm Euro.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ³±czne spe³nienie warunków przez Wykonawców, to znaczy wystarczaj±ce jest spe³nienie warunków przez którykolwiek podmiot.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu stawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
Zamawiaj±cy w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ
2) aktualny wpis do ewidencji dzia³alno¶ci regulowanych prowadzonej przez Wójta Gminy Mokobody dotycz±cej podmiotów uprawnionych do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Mokobody w zakresie odpadów objêtych przedmiotem zamówienia,
3) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. 2021r. poz. 779 z pó¼n. zm.) w zakresie rodzajów odpadów objêtych niniejszym postêpowaniem lub wpisu do rejestru BDO (Baza Danych Odpadowych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania uprawnieñ.
4) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
5) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê wype³nione i podpisane dokumenty:a) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ - orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) formularz cenowy wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
c) je¿eli dotyczy- o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby z art. 125 ust.5 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 3A do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
d) je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
e) je¿eli dotyczy - o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika, o którym mowa w ppkt f;
f) je¿eli dotyczy - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
g) je¿eli dotyczy –Informacja o podmiocie wspólnym w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ podpisana przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanych lub podpisem osobistym i przekazane Zamawiaj±cemu wraz z dokumentem (-ami) potwierdzaj±cymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobê podpisuj±c± ofertê oraz za³±cznikami stanowi±cymi integraln± czê¶æ oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie siê ubiegaj± o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp obligatoryjnie do oferty musz± do³±czyæ o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu oraz wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z ppkt 4;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowi±zani s±, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym sk³ada je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
4. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-10 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-10 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-09
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI MOKOBODY
wiêcej: przetargi MOKOBODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Oddzia³u Zewnêtrznego w Stargardzie Aresztu ¦ledczego w Szczecinie
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarz±dzanych przez Polkowickie Przedsiêbiorstwo Komunalne"
- Us³uga ¶wiadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych sta³ych z obiektów S±du Okrêgowego w Szczecinie
- "Odbiór odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Polanów, od w³a¶cicieli wskazanych nieruchomo¶ci niezamieszka³ych..."
- ¦wiadczenie us³ug sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.