Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00371253/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13
w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384110159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjazna 7A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-467
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 20 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola51.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola51.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu, zadaszeń i kominów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d87e11c-4082-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00198392/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu, zadaszeń i kominów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/663/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 644411,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie fragmentu dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 51 w obrębie kompleksów: E (segment 20), H (segment 17a,17b,18), I (16a, 16b,28), J (segment 15), K (segment 14), L (segment 13) wraz z wymianą instalacji odgromowej - II ETAP.
Zadanie polega na zdemontowaniu istniejącego pokrycia dachu z dachówki oraz papy termozgrzewalnej wraz z wymianą ołacenia, wymianą foli paroprzepuszczalnej, przełożeniem dachówki - materiał z odzysku (przyjęto 20% nowej dachówki), wykonaniu nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, wymianie kołnierzy uszczelniających okna dachowe oraz wymianie instalacji odgromowej. Należy ponadto wykonać nowe obróbki blacharskie, wymianę pokrycia wykuszy dachowych, wymianę zadaszenia z poliwęglanu, wymianę uszczelek szklanego zadaszenia, wymianę wpustów rynien i rur spustowych, fragmentarycznie rozebrać i odbudować kominy wolnostojące zgodnie z projektem. Zadanie zakończyć przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji odbiorowej.
Łączna powierzchnia dachu do remontu to około 1 700,00 m2.
Zakres robót:
rozbiórka pokrycia z dachówki,
rozbiórka folii paroprzepuszczalnej,
oczyszczenie dachówek i gąsiorów,
demontaż obróbek blacharskich,
demontaż rynien i rur spustowych,
rozbiórka elementów więźby dachowych - ołacenie, kontrłaty,
demontaż rury wywiewnej blaszanej,
demontaż koszy na rurach spustowych,
demontaż demolacyjnych wpustów podłogowych żeliwnych,
rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych,
wymiana pokrycia dachu wykuszy wraz z folią i ołaceniem,
demontaż wentylatorów promieniowych,
rozbiórka fragmentów kominów wolnostojących,
wyjęcie okien dachowych,
uzupełnienie rozebranych kominów z kształtek klinkierowych,
wykonanie impregnacji okładzin ceramicznych, klinkierowych,
krycie papą termozgrzewalną na korycie,
montaż folii paroprzepuszczalnej,
przycięcie i przybicie kontrłat i łat,
osadzenie istniejących okien dachowych wraz z montażem nowych kołnierzy uszczelniających,
montaż dachówki (materiał z odzysku, przyjmuje się do 20 % nowej dachówki),
montaż taśmy pod gąsiory,
montaż grzebienia okapu,
montaż gąsiorów,
montaż obróbki blacharskiej,
obróbka kominów,
montaż pasa podrynnowego,
montaż rynien,
montaż rur spustowych,
montaż zbiorniczków przy rynnach,
osadzenie wpustów dachowych z kołpakiem,
montaż wentylatorów promieniowych,
gruntowanie powierzchni dachowych,
demontaż płyt poliwęglanowych,
dostawa i montaż płyt poliwęglanowych,
wymiana uszczelek w szklanym pokryciu dachu,
wykonanie powłoki ochronnej z masy bitumiczne,
wymiana kompletnej instalacji odgromowej wraz ze zwodami pionowymi we wszystkich remontowanych segmentach,
pomiary uziemienia przed i po remoncie,
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Uwaga: Niniejsze zamówienie jest II etapem realizowania zadania opisanego w dokumentacji projektowej, dlatego przy wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy powinni się kierować zakresem robót zawartym w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
45261320-3 - Kładzenie rynien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790057,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790057,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ KAŃTOCH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI HANDLU I USŁUG BEDAMEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272250737
7.3.3) Ulica: ul. Halembska 113
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790057,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.