eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania „Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania „Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d184567a-28b4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035154/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Prace konserwatorskie przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania: Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo-wschodnim ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania „Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo-wschodnim fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich przy Kanale Trynka w Grudziądzu - etap II”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Prac Konserwatorskich dla południowo-wschodniego fragmentu zewnętrznego pierścienia murów miejskich przy Trynce w Grudziądzu (zwanym dalej także jako „Programem Prac Konserwatorskich”), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, zatwierdzonym Decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/40/2020 z dnia 10.02.2020r.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać dla odcinka murów obejmującego południowy fragment murów od ulicy Klasztornej do narożnej przypory włącznie, zgodnie z dokumentem Lokalizacja Przedmiotu umowy, załącznik nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu zachowania muru przed rozpoczęciem prac oraz udokumentowanie przebiegu konserwacji,
2) ocenę stanu zachowania obiektu z poziomu rusztowania i komisyjne dokonanie ustaleń szczegółowych dla realizacji prac konserwatorskich,
3) określenie stopnia zasolenia muru,
4) miejscową dezynfekcję muru,
5) usunięcie roślinności zielnej porastającej mury,
6) ograniczenie rozrostu krzewów, których gałęzie mają kontakt z murem,
7) rozebranie zabezpieczenia korony muru obronnego na całej długości oraz usunięcie zniszczonych cegieł w zwieńczeniach i ścianach skarp,
8) wstępne wzmocnienie osypującej i łuszczącej się powierzchni cegieł,
9) wykucie silnie zdezintegrowanych i rozpadających się cegieł muru,
10) usunięcie zdezintegrowanych spoin nie spełniających swej funkcji, a także spoin niewłaściwych,
11) oczyszczenie powierzchni lica muru z zabrudzeń i nawarstwień,
12) odsolenie silnie zasolonych fragmentów muru,
13) wzmocnienie partii murów (cegieł i spoin) o osłabionej strukturze do uzyskania pożądanej wytrzymałości,
14) uzupełnienie ubytków ceglanego lica muru,
15) przemurowanie fragmentów muru,
16) naprawę spękań muru,
17) wykonanie nowego zabezpieczenia korony murów,
18) spoinowanie muru oraz przemurowań zaprawą wapienno-trasową,
19) końcową dezynfekcję powierzchni muru,
20) scalenie kolorystyczne w obrębie muru ceglanego,
21) uporządkowanie terenu po zachodniej i północnej stronie muru,
22) wykonanie dokumentacji fotograficznej muru po konserwacji,
23) opracowanie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej fotograficznej i opisowej, do której załącznikiem będzie kosztorys powykonawczy (przedstawiony kosztorys powykonawczy ze względu na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego ma charakter informacyjno-pomocniczy i posłuży Zamawiającemu do rozliczeń z instytucjami współfinansującymi) – 3 egzemplarze wersji drukowanej wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD.
5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów zgodnych z Programem Prac Konserwatorskich, dopuszczonych do stosowania na terenie kraju. Tam, gdzie w Programie Prac Konserwatorskich zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
6. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monuments Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213901267

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 12/3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-566

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.