eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owiceOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Og³oszenie z dnia 2023-09-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc2361b2-5d33-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00419291

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00010951/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê
w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl.pl
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 , które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
3) Wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
12. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 14. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la kontakt: iod@czi24.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych" prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych oraz nieruchomo¶ci na których znajduj± siê domki letniskowe lub inne nieruchomo¶ci wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez czê¶æ roku z terenu gminy Nag³owice licz±cej 17 so³ectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno - ¯abieniec, Chycza -Brzóstki, Deszno, Jaronowice, Ku¼nice, Nag³owice, Nowa Wie¶, Rakoszyn, Rejowiec, ¦lêcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany (zmieszany) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
2) Wykonawca zobowi±zany jest do:
2.1) zawarcia i okazania Zamawiaj±cemu umowy w zakresie przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozosta³o¶æ
z sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do sk³adowania do instalacji komunalnej do przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej na listê instalacji komunalnych prowadzonych przez w³a¶ciwego marsza³ka, a w przypadku braku listy wykonawca zobowi±zany jest do przekazywania odpadów do instalacji o której mowa w art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz niektórych innych ustaw
2.2) zapoznania siê z regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie oraz ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiaj±cym szczegó³owych harmonogramów wykonywania us³ugi min. wed³ug pkt. 16 niniejszego rozdzia³u - SWZ, na ca³y czas trwania us³ugi, harmonogramy nale¿y uzgodniæ najpó¼niej do dnia podpisania umowy,
2.3) harmonogram odbioru odpadów musi uwzglêdniaæ ca³y okres realizacji umowy oraz czêstotliwo¶æ odbioru odpadów okre¶lon± w pkt.16. Harmonogram musi zawieraæ tak¿e informacje nt. zbiórek systemem „sprzed posesji” ,nieruchomo¶ci niezamieszka³ych, trudnych dojazdów.
2.4) ka¿da zmiana harmonogramu musi byæ uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiaj±cego i dostarczona do w³a¶cicieli nieruchomo¶ci przed 1 dniem miesi±ca od którego bêdzie obowi±zywa³a.
2.5) Zamawiaj±cy dostarczy Wykonawcy w³asny wzór harmonogramu w formie kalendarza, który Wykonawca ma obowi±zek wydrukowaæ (wydruk kolorowy)
i dostarczyæ do ka¿dej nieruchomo¶ci objêtej niniejszym zamówieniem.
a) wykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy ma obowi±zek dostarczenia harmonogramu do w³a¶cicieli wszystkich nieruchomo¶ci wymienionych w za³±czniku nr 1 do umowy
2.6) niezw³ocznego informowania w pierwszej kolejno¶ci Zamawiaj±cego, a nastêpnie w³a¶cicieli nieruchomo¶ci o wszelkich zmianach dotycz±cych odbioru odpadów komunalnych, harmonogramów lub niemo¿no¶ci dostosowania siê do ich wykonania. Wykonawca nie mo¿e wprowadzaæ ¿adnych zmian w realizowanej umowie bez zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego.
2.7) terminowego i w³a¶ciwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci wed³ug ustalonych harmonogramów,
2.8) odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach sprzed nieruchomo¶ci zamieszka³ych, i niezamieszka³ych wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, – które to czynno¶ci nale¿y wykonywaæ w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrze¿eniami:
a)nie wolno z nieruchomo¶ci do jednego samochodu zbieraæ jednocze¶nie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów,
b)nie wolno mieszaæ selektywnie zebranych odpadów komunalnych ró¿nych rodzajów ze sob±.
c)je¿eli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych nastêpuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje us³ugê dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „Selektywna zbiórka” i „zmieszane odpady komunalne”,
2.9)Do obowi±zków Wykonawcy w zakresie utrzymania porz±dku i czysto¶ci miejsc
po odbiorze odpadów nale¿y w szczególno¶ci:
a)posprz±tanie miejsca wokó³ pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, miêdzy innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami komunalnymi;
b)porz±dkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji us³ugi wywozu, w szczególno¶ci podczas za³adunku lub kontroli.
c)po opró¿nieniu pojemników na odpady, Wykonawca ma obowi±zek ustawienia
ich w sposób, który nie bêdzie zagra¿a³ bezpieczeñstwu ruchu osób oraz pojazdów.
d) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zebrania odpadów le¿±cych obok altan ¶mietnikowych i pojemników niezale¿nie od tego czy zosta³y one rozsypane przez Wykonawcê. Obowi±zek ten winien byæ realizowany niezw³ocznie po opró¿nieniu pojemników, odebraniu worków.
2.10) ponoszenia pe³nej odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego i osób trzecich za szkody na mieniu, zdrowiu osób trzecich, powsta³e podczas i w zwi±zku
z realizacj± przedmiotu umowy, w zakresie okre¶lonym w Kodeksie Cywilnym
i innych ustawach.
2.11) zmiany wymienione w rozdz. III. przepisach prawa skutkuj± obowi±zkiem dostosowania realizacji zamówienia do wymogów prawa przez Wykonawcê
i Zamawiaj±cego.

2.12) transport odpadów musi byæ realizowany za pomoc± pojazdów wyposa¿onych
w system monitoringu GPS spe³niaj±cych wszystkie wymagania okre¶lone
w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska w sprawie szczegó³owych wymagañ
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a tak¿e spe³niaj±cych wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Wykonawca zobowi±zany jest do zainstalowania w terminie 3 dni (roboczych) od dnia podpisania niniejszej umowy na wskazanym przez Zamawiaj±cego stanowisku komputerowym, oprogramowania komputerowego (lub umo¿liwi w formie dostêpu online) pozwalaj±cego na bie¿±cy a tak¿e archiwalny odczyt monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego umo¿liwiaj±cego trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdów i miejscach postoju oraz o miejscach wy³adunku odpadów w celu weryfikacji prawid³owo¶ci ¶wiadczenia us³ugi zgodnie z przedmiotem zamówienia. System monitoringu GPS musi posiadaæ funkcjê dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, roz³adunku oraz byæ wyposa¿ony w rejestrator otwarcia i zamkniêcia wszystkich w³azów za³adunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynno¶æ. (Wykonawcy którzy nie posiadaj± systemu GPS wyposa¿onego
w rejestrator otwarcia i zamkniêcia w³azów za³adunkowych odpady musz± przystosowaæ pojazdy w ten system w terminie nie pó¼niej ni¿ na jeden dzieñ przed odbiorem odpadów).W sytuacjach spornych dotycz±cych reklamacji Wykonawca ma obowi±zek udostêpniæ Zamawiaj±cemu nagranie z kamer zamontowanych na pojazdach odbieraj±cych odpady.
2.13)z uwagi na system wagowy rozliczenia odpieranych odpadów Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ka¿dym dniu wskazanym w harmonogramie przed rozpoczêciem odbioru podstawiæ pojazd odbieraj±cy odpady na legalizowan± wagê w celu kontroli przez zamawiaj±cego. Potwierdzeniem wagi odpadów bêdzie protokó³ wa¿enia pojazdu odbieraj±cego odpady komunalne na terenie gminy Nag³owice
(zestawienie nr 6).
2.14) Zamawiaj±cy zapewni na terenie Gminy Nag³owice legalizowan± wagê natomiast
do obowi±zków wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny nale¿a³o bêdzie wa¿enie ka¿dego pojazdu odbieraj±cego odpady przed za³adunkiem oraz po za³adunku.
2.15)wykonawca ma obowi±zek na dwa dni przed odbiorem zgodnie
z harmonogramem poinformowaæ Zamawiaj±cego w formie elektronicznej jaka ilo¶æ pojazdów w danym dniu bêdzie obs³ugiwa³a dan± trasê.
2.16)w obowi±zku Wykonawcy bêdzie nale¿a³o rozpoczêcie o godz.7.00 odbioru odpadów od wjazdu na legalizowan± wagê w celu skontrolowania przez przedstawiciela zamawiaj±cego czy pojazd jest pusty.
2.17) Po zakoñczeniu czynno¶ci odbiorowych ka¿dego z pojazdów wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela zamawiaj±cego o zakoñczeniu odbioru odpadów o orientacyjnym czasie dojazdu do miejsca wa¿enia odpadów tak by zamawiaj±cy mia³ mo¿liwo¶æ sprawdzenia ilo¶ci odebranych odpadów.
2.18) nie podjêcie przez zamawiaj±cego czynno¶ci kontrolnych po up³ywie wskazanego czasu przed rozpoczêciem odbioru uznaje siê ¿e wykonawca wywi±za³ siê z obowi±zku o którym mowa powy¿ej.
2.19) wykonawca nie mo¿e prowadziæ na terenie gminy odbioru odpadów komunalnych w tym samym dniu: z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych wy³±czonych z systemu gminnego oraz z nieruchomo¶ci objêtych niniejszym zamówieniem.

2.20) zamawiaj±cy uprawniony jest do dokonywania kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcê lub podwykonawców przedmiotu Umowy bez konieczno¶ci uprzedniego informowania Wykonawcy lub podwykonawców o zamiarze, czasie
i miejscu jej przeprowadzenia. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do przeprowadzania kontroli w sposób nieutrudniaj±cy wykonywanie przez Wykonawcê lub podwykonawców przedmiotu Umowy,
2.21) terminowego i w³a¶ciwego przygotowywania sprawozdañ wymaganych przepisami prawa i przekazywania ich Zamawiaj±cemu,
2.22) prowadzenie kart ewidencji odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz comiesiêcznego przekazywania: dokumentów dotycz±cych przekazania odpadów do miejsca przetworzenia. Dokumentu potwierdzaj±cego masê odpadów poddanych w danym miesi±cu odzyskowi lub recyklingowi w podziale na podmioty realizuj±ce recykling lub odzysk; Sprawozdania miesiêcznego z realizacji odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, zawieraj±cego w szczególno¶ci informacje o ilo¶ci odebranych odpadów komunalnych w podziale na poszczególne kody odpadów oraz miejscu przekazania odpadów do zagospodarowania,
2.23) Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowi±zany jest do osi±gniêcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U 2023. poz. 1469 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami wykonawczymi,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90511200-4 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
- wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Nag³owice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469);
− wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie odbioru i transportu oraz odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego obejmuj±cym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór i zagospodarowanie odpadów gdzie nie okre¶lono kodów odpadów w pkt. wskazanym wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu dokumenty uprawniaj±cy do wykonania us³ugi w terminie 7 dni przed rozpoczêciem ¶wiadczenia lub w tym terminie zg³osi podwykonawcê który bêdzie posiada³ stosowne uprawnienia.

1.2 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 400 000,00 z³
1.4. zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych us³ug
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odebraniu odpadów komunalnych o ³±cznej masie minimum 300 Mg.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

b) dysponuje narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi
w celu wykonania zamówienia publicznego lub przedstawi pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nw. potencja³u technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia tj.:
• dwoma samochodami specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 8 Mg do odbioru odpadów zmieszanych
• dwoma samochodami specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 3,5 Mg do odbioru selektywnie zebranych odpadów
• jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktuj±cej
• jednym pojazdem typu hakowiec do transportu kontenerów typu KP7,
• jednym pojazdem o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 Mg przystosowanym
do odbioru odpadów z nieruchomo¶ci o utrudnionym doje¼dzie.
• bazê magazynowo – transportow± usytuowan± na terenie Gminy Nag³owice lub
w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy Gminy Nag³owice, do którego posiada tytu³ prawny.
Zarówno baza magazynowo – transportowa jak i pojazdy oraz pozosta³e urz±dzenia
i narzêdzia s³u¿±ce do zbierania odpadów komunalnych musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz.U. z 2013 r.poz.122).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Nag³owice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469);
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie odbioru i transportu oraz odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego obejmuj±cym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;

c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 400 000,00 z³
d) wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V ust. 1 pkt.1.4 lit. a) niniejszej SWZ - sporz±dzony wg za³±cznika nr 6 do niniejszej SWZ
e) wykaz dostêpnych Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia, narzêdzi, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.4 lit. b) niniejszej SWZ - sporz±dzony wg za³±cznika nr 7 do niniejszej SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lonym w rozdz. XIV pkt. 1 niniejszej SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 z dopiskiem Wadium w postêpowaniu na Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Aby wadium wnoszone w pieni±dzu by³o skutecznie wa¿ne musi siê znajdowaæ na wy¿ej wymienionym koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzglêdniæ przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiaj±cego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiaj±cego). Przy wp³acie wadium na konto bankowe nale¿y uwzglêdniæ wszelkie op³aty naliczane przez dany Bank. Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby op³aty pobierane przez bank potr±cane by³y z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiaj±cego zaksiêgowana winna byæ kwota w wysoko¶ci wymaganego wadium.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, za³±czaj±c go na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ nastêpuj±ce sytuacje:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Poza powy¿szymi zapisami, z tre¶ci wadium sk³adanego formie innej ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
8. Wadium z³o¿one przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
9. Zwrot wadium bêdzie nastêpowaæ zgodnie z przepisami art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy mo¿liwa jest
w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia - pojawienie siê nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji umowy lub jego kosztów
b) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego,
c) zmiany w zakresie wykonania us³ug nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia,
d) zmian± sposobu odbioru odpadów spowodowanych zmianami przepisów prawa,
e) w sytuacji mo¿liwo¶ci usprawnienia realizacji us³ug stanowi±cych przedmiot umowy,
f) zmiana danych zwi±zanych ze zmianami administracyjno – organizacyjno- prawnymi (np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiaj±cego itp) - zmiana mo¿e nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
g) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku dzia³añ organów pañstwowych - ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. zmiany terminów, które mog± ulec wyd³u¿eniu o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania dodatkowych i niemo¿liwych do przewidzenia prac, których zrealizowanie jest niezbêdne, z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów, a których przeprowadzenie wi±¿e siê z potrzeb± zmiany terminu,
b) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu,
c) wyst±pienia si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Przez dzia³anie si³y wy¿szej nale¿y rozumieæ zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od stron umowy, które istotnie utrudniaj± wykonywanie zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którym nie mog³y zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci±. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej oraz wskazaæ zakres i wp³yw, jakie zdarzenie ma na realizacjê przedmiotu umowy,
d) na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
e) wyst±pienie innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-10 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-10 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.