eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MniówSukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MNIOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: CUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385051565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Mniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@mniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-mniow.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548ee7dd-3e2f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00183778/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW. 271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 286025,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Dostawa jaj
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostawa mleka i produktów mlecznych
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 58250,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Dostawa artykułów z przemiału zbóż
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

4.5.5.) Wartość części: 3407,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 15668,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 36771,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 – Dostawa produktów z drobiu
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 32474,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7– Dostawa warzyw i owoców
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 72354,28 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 – Dostawa przypraw, makaronów, herbat
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 10059,88 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 – Dostawa mrożonek
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 5934,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 – Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15831000-2 - Cukier

15841000-5 - Kakao

15871230-5 - Ketchup

15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne

15981000-8 - Wody mineralne

15332290-3 - Dżemy

4.5.5.) Wartość części: 17932,44 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 – Dostawa ryb mrożonych
Opis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 25171,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 1. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 2. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 3. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 4. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część 5 wybrany Wykonawca tj. "HAWED" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oświadczenie Wykonawcy z dnia 24.10.2022r ).
Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert oraz wybrać oferty najkorzystniejszej zgodnie z art. 263 ustawy, ponieważ oferta wybranego wykonawcy była jedyną ofertą niepodlegającą odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu na Część 5 .

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35358,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39946,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35358,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARDRÓB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592016145

7.3.3) Ulica: WOLNOŚCI, nr 43

7.3.4) Miejscowość: PIEKOSZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35358,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 7. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 8. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 9. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 10. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 11. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.