Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367701/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2023/BZP 00076448/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MNIOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385051565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-mniow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-548ee7dd-3e2f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00183778/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2022/2023 (zamówienie podzielone na 11 części).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367701/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW. 271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 286025,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Dostawa jajOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Dostawa mleka i produktów mlecznychOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 58250,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dostawa artykułów z przemiału zbóżOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 3407,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskichOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 15668,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlinOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 36771,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Dostawa produktów z drobiuOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 32474,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7– Dostawa warzyw i owocówOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 72354,28 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – Dostawa przypraw, makaronów, herbatOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 10059,88 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Dostawa mrożonekOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 5934,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – Dostawa pozostałych artykułów żywnościowychOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15831000-2 - Cukier
15841000-5 - Kakao
15871230-5 - Ketchup
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15981000-8 - Wody mineralne
15332290-3 - Dżemy
4.5.5.) Wartość części: 17932,44 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – Dostawa ryb mrożonychOpis przedmiotu zamówienia (na części 1 – 11) zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 25171,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 1. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 2. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 3. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 4. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na Część 5 wybrany Wykonawca tj. "HAWED" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oświadczenie Wykonawcy z dnia 24.10.2022r ).
Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert oraz wybrać oferty najkorzystniejszej zgodnie z art. 263 ustawy, ponieważ oferta wybranego wykonawcy była jedyną ofertą niepodlegającą odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu na Część 5 .
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35358,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39946,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35358,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARDRÓB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592016145
7.3.3) Ulica: WOLNOŚCI, nr 43
7.3.4) Miejscowość: PIEKOSZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35358,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 7. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 8. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 9. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 10. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert tj. do 06.10.2022r do godz. 9.00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu na Część 11. W związku z powyższym zgodnie z ustawą Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
INNE PRZETARGI MNIÓW
więcej: przetargi MNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.