eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszBudowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2024-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7ee140-f272-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 - patrz także pkt 4.2.2)5 niniejszego ogłoszenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5047153,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Żłobka Nr 5 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wewnętrzną instalacją gazową w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6. SWZ.

2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane związane z budową budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą, wewnętrzną instalacją gazową i zagospodarowaniem terenu, m. in.:
1) przygotowanie terenu inwestycji wraz z zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania;
2) budowę wolnostojącego jednokondygnacyjnego niepodpiwniczonego budynku żłobka o łącznej powierzchni użytkowej 461,04 m2 i kubaturze 1497,40 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi;
3) budowę zewnętrznych instalacji, w tym kanalizacji deszczowej, przyłącza wodno - kanalizacyjnego wraz z przepompownią ścieków, hydrantu zewnętrznego, wewnętrznej linii zasilania wraz z instalacją oświetlenia terenu;
4) budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 27,5 kW;
5) budowę dwóch zjazdów, drogi wewnętrznej, chodników, parkingów;
6) budowę placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych;
7) wykonanie ogrodzenia terenu, placu zabaw wraz terenem rekreacyjnym oraz ogrodzenia przepompowni ścieków;
8) dostawę i montaż elementów małej architektury – ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery;
9) dostawę i montaż armatury sanitarnej, wyposażenia kuchni, biały montaż;
10) usunięcie drzewa owocowego;
11) wykonanie nasadzeń roślinnych, uporządkowanie terenów zielonych i obsianie trawą;
12) demontaż i ponowny montaż płyt drogowych w celu wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej;
13) dostawę i montaż rolet wewnętrznych;
14) instalację systemu jednego klucza tzw. systemu Master Key;
15) instalację przyzywową w toalecie dla niepełnosprawnych;
16) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowania budynku znakami bezpieczeństwa;
17) dostawę i montaż gaśnic;
18) dostawę i montaż osłon pełnych na grzejniki montowanych do ściany
oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ i załącznikach do niej.

4. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

5. Roboty budowlane dotyczące budowy Żłobka nr 5 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 objęte będą dofinansowaniem z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (w ramach inwestycji A 4.2.1) oraz budżetu państwa na współfinansowanie krajowe do środków europejskich oraz finansowanie podatku VAT (jako uzupełnienie do środków z KPO).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4777000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5432339,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4777000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIGNIEW WARGA NAT-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250919979

7.3.3) Ulica: ul. Mirosława Feriča

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4777000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.